Har du fri imorgen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

bette bebs

Jeg har stemt blank, da jeg kun har en halv fridag. Men hellere ha fri kl 12 end kl 17, det bliver skønt. Er tandplejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

M (:

sne190810 skriver:

Som sygeplejestuderende, så jo da. Hele vores skole har fri imorgen, ikke studiedag.

Men det giver self mening hvis du er ude i klinik  For der er jo altid arbejde helligdag eller ej

Ja, der er stor forskel på klinik og skole.. Men officielt er sygeplejerskernes overenskomst ændret således at det ikke længere er en fridag. Men det betyder jo ikke nødvendigvis at man ikke får fri på skolen - det kan jo sagtens være en helligdag for lærere, sekretærer, pedeller og andre faggrupper på skolen (:

Anmeld

4. juni 2012

Miss Church

M (: skriver:

Ja, der er stor forskel på klinik og skole.. Men officielt er sygeplejerskernes overenskomst ændret således at det ikke længere er en fridag. Men det betyder jo ikke nødvendigvis at man ikke får fri på skolen - det kan jo sagtens være en helligdag for lærere, sekretærer, pedeller og andre faggrupper på skolen (:

Jeg er også i klinik (sygeplejerske stud.) og jeg har fri i morgen Havde så bare ikke fri 1. maj

Anmeld

4. juni 2012

M (:

Miss Church skriver:

Jeg er også i klinik (sygeplejerske stud.) og jeg har fri i morgen Havde så bare ikke fri 1. maj

Det er sørme underligt.. 

Anmeld

4. juni 2012

Miss Church

M (: skriver:

Det er sørme underligt.. 

Ja det er lidt underligt Men jeg nyder det! hehe det er lækkert med lidt "fri"-dage op mod eksamen

Anmeld

4. juni 2012

FruStolpe

Jeg har fri MEN ville hellere arbejde. Vi er tvunget til at holde fri for egen regning.

Arbejder som post

Anmeld

4. juni 2012

M (:

Miss Church skriver:

Ja det er lidt underligt Men jeg nyder det! hehe det er lækkert med lidt "fri"-dage op mod eksamen

Ja, det er tiltrængt!

Anmeld

4. juni 2012

Rsa

Har fri, men fordi jeg har taget fri - er støttepædagog og valgte at afspadsere de 4 timer institutionen har åbent imorgen for, at have en fridag med mine børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.