Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heeeej alle i dejlige baby brugere
Ville høre om der ikke er nogen som har en kur imod halsbrand?! Er ved at blive rimelig irriteret over jeg ikke kan ligge mig ned uden jeg bare kan mærke det brænder i halsen på mig, føler næsten jeg skal hoste for at kunne få lov til at trække vejret
Så please hjælp?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chel1992 skriver: Heeeej alle i dejlige baby brugere Ville høre om der ikke er nogen som har en kur imod halsbrand?! Er ved at blive rimelig irriteret over jeg ikke kan ligge mig ned uden jeg bare kan mærke det brænder i halsen på mig, føler næsten jeg skal hoste for at kunne få lov til at trække vejret Så please hjælp?
Mandler og mælk
AalborgPigen skriver: Mandler og mælk
hmm spændende men så skal jeg vel ud og handle ^^
Chel1992 skriver: hmm spændende men så skal jeg vel ud og handle ^^
Det kan i hvert fald ike gå væk ved at sidde i sofaen
AalborgPigen skriver: Det kan i hvert fald ike gå væk ved at sidde i sofaen
Selvfølgelig ikke ^^ Syntes bare det er træls det er så længe siden jeg har prøvet det sidst og nu er det bare kommet igen med fuld smadder >_< det kommer også nu selvom jeg bare sidder ned ._.
Mælk og caco. Drikke flere litter om dagen! Og ellers bruger jeg nogle tygge tabletter fra apokteket som hedder noget med ba et eller andet. De virker også ok! Glæder mig så for vildt til at slippe ford den sk..e halsbrand, som jeg nu har døjet med de sidste snart 30 uger!!!! Vh stine
StineW79 skriver: Mælk og caco. Drikke flere litter om dagen! Og ellers bruger jeg nogle tygge tabletter fra apokteket som hedder noget med ba et eller andet. De virker også ok! Glæder mig så for vildt til at slippe ford den sk..e halsbrand, som jeg nu har døjet med de sidste snart 30 uger!!!! Vh stine
Man kan godt bare få halsbrand sådan ud af det blå selvom man ikke er gravid ikke?
men tak for dit svar
Chel1992 skriver: Man kan godt bare få halsbrand sådan ud af det blå selvom man ikke er gravid ikke? men tak for dit svar
Jo det ka man sagtens!!!! Og hvis du ik er gravid er jeg sikker på at alminox tygge tabletter mod halsbrand virker meget bedre end dem jeg må få!! Vh stine
StineW79 skriver: Jo det ka man sagtens!!!! Og hvis du ik er gravid er jeg sikker på at alminox tygge tabletter mod halsbrand virker meget bedre end dem jeg må få!! Vh stine
Okay må lige se hvordan tingene kommer til at finde sig vej tror jeg vil prøve det billige alternativ først så ellers må jeg i morgen ned og se efter de tabbeletter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128