Halsbrand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

mpr

Heeeej alle i dejlige baby brugere

Ville høre om der ikke er nogen som har en kur imod halsbrand?! Er ved at blive rimelig irriteret over jeg ikke kan ligge mig ned uden jeg bare kan mærke det brænder i halsen på mig, føler næsten jeg skal hoste for at kunne få lov til at trække vejret

Så please hjælp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Muffin_girl

Chel1992 skriver:

Heeeej alle i dejlige baby brugere

Ville høre om der ikke er nogen som har en kur imod halsbrand?! Er ved at blive rimelig irriteret over jeg ikke kan ligge mig ned uden jeg bare kan mærke det brænder i halsen på mig, føler næsten jeg skal hoste for at kunne få lov til at trække vejret

Så please hjælp?

Mandler og mælk  

Anmeld

4. juni 2012

mpr

AalborgPigen skriver:

Mandler og mælk  

hmm spændende men så skal jeg vel ud og handle ^^

Anmeld

4. juni 2012

Muffin_girl

Chel1992 skriver:

hmm spændende men så skal jeg vel ud og handle ^^

Det kan i hvert fald ike gå væk ved at sidde i sofaen  

Anmeld

4. juni 2012

mpr

AalborgPigen skriver:

Det kan i hvert fald ike gå væk ved at sidde i sofaen  

Selvfølgelig ikke ^^ Syntes bare det er træls det er så længe siden jeg har prøvet det sidst og nu er det bare kommet igen med fuld smadder >_< det kommer også nu selvom jeg bare sidder ned ._.

Anmeld

4. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mælk og caco. Drikke flere litter om dagen! Og ellers bruger jeg nogle tygge tabletter fra apokteket som hedder noget med ba et eller andet. De virker også ok! Glæder mig så for vildt til at slippe ford den sk..e halsbrand, som jeg nu har døjet med de sidste snart 30 uger!!!! Vh stine

Anmeld

4. juni 2012

mpr

StineW79 skriver:

Mælk og caco. Drikke flere litter om dagen! Og ellers bruger jeg nogle tygge tabletter fra apokteket som hedder noget med ba et eller andet. De virker også ok! Glæder mig så for vildt til at slippe ford den sk..e halsbrand, som jeg nu har døjet med de sidste snart 30 uger!!!! Vh stine

Man kan godt bare få halsbrand sådan ud af det blå selvom man ikke er gravid ikke?

men tak for dit svar

Anmeld

4. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Chel1992 skriver:

Man kan godt bare få halsbrand sådan ud af det blå selvom man ikke er gravid ikke?

men tak for dit svar

Jo det ka man sagtens!!!! Og hvis du ik er gravid er jeg sikker på at alminox tygge tabletter mod halsbrand virker meget bedre end dem jeg må få!! Vh stine

Anmeld

4. juni 2012

mpr

StineW79 skriver:

Jo det ka man sagtens!!!! Og hvis du ik er gravid er jeg sikker på at alminox tygge tabletter mod halsbrand virker meget bedre end dem jeg må få!! Vh stine

Okay må lige se hvordan tingene kommer til at finde sig vej tror jeg vil prøve det billige alternativ først så ellers må jeg i morgen ned og se efter de tabbeletter

Anmeld

4. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Fisherman's friend pastiller. Det eneste, der kunne tage min halsbrand, da jeg var gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.