Dybt forarget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Anonym trådstarter

Anjamichell skriver:

Ath jeg ved sgu ikk.... Jeg tror jeg havde grinet lidt.... Slik er jo slik om det har den ene eller den anden form og så længe børnene ikk er bevidste om signalere, så går det nok

De tænker jo ikk i samme baner som dig.... De tænker mmhh.... Slik!! Tak Farmor

Ville ønske jeg kunne tage det så roligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Først min reaktion: Jeg synes simpelthen ikke at det er noget man sender med et barn

Min datter på 6 år sidder her ved siden af mig, og hun så også billedet af de spiselige trusser, her er hendes reaktion: AAADD en tissemand, ad hvor er det klamt.........., så ud fra hendes reaktion, så bliver jeg bare bekræftet i, at hun ihvertfald er så stor, at hun udemærket forstår, at det ikke er noget for hende.

Så det er sgu en ommer

Må erkende mig enig med dig, men det var du nok klar over 

Anmeld

4. juni 2012

Missq4

Anonym skriver:

Så dum  kan hun trods alt ikke være 

det tænker jeg også men man kunne håbe men nej det er ikke okay jeg havde nok spurt dem hvorfor pokker de havde fået dem med hjem om ikke andet kunne hun da ha klippet dem op og kommet slikket i en pose og smidt kassen ud så ungerne ikke havde set den

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

det tænker jeg også men man kunne håbe men nej det er ikke okay jeg havde nok spurt dem hvorfor pokker de havde fået dem med hjem om ikke andet kunne hun da ha klippet dem op og kommet slikket i en pose og smidt kassen ud så ungerne ikke havde set den

Det var da en god ide. Men at tænke så langt ligger nok ikke til hende 

Anmeld

4. juni 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Det er desværre ikke løgn. Mine svigerforældre er....ja mangler ord, men altså disse her havde min børn nu engang med hjem. Hvor mine svigerforældre har dem fra ved jeg ikke, men tvivler på de handler ind i orion.

Jeg havde satme sendt det direkte tilbage og spurgt hva pokker hun dog tænker på

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Jeg havde satme sendt det direkte tilbage og spurgt hva pokker hun dog tænker på

Ja det burde jeg egentlig gøre, men jeg er desværre ikke den konfronterende type -arbejder på det, men det tager tid at lære.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.