Fryseæg behandling i det offentlige ved barn nr.2 ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.691 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der kender reglerne omkring barn nr. 2 når man har fryseæg liggende i det offentlige?

Er det rigtigt at man kan få hjælp til barn nr. 2 i det off. hvis man har fryseæg liggende der? Altså så det er gratis?

Håber i forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der kender reglerne omkring barn nr. 2 når man har fryseæg liggende i det offentlige?

Er det rigtigt at man kan få hjælp til barn nr. 2 i det off. hvis man har fryseæg liggende der? Altså så det er gratis?

Håber i forstår

Ja det mener jeg. Vi fik ihvertfald papir med hjem på vores æg som skal bruges indenfor 3 år tror jeg nok. Og hvis vi gennemgik behandling på klinikken var det som normalt med gratis behandling og lidt egenbetaling til medicin. Det afhænger selvfølgelig om regeringen sætter egenbetaling på igen.

Anmeld

5. juni 2012

Nessie

Det koster kun medicinen, så det er bare at tilmelde sig på klinikken

Og det er ikke meget medicin man skal have ved fryseæg

Anmeld

5. juni 2012

(august)

Ja manskal bare henvende sig også er det om at komm igang. Menet dog at de må ligge 5 år også bliver de destrueret.

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Okay tak for hjælpen piger..
Snakkede med en veninde om det da de skal igennem det for at få næste barn..
Synes bare det lød underligt at det er gratis, da vi andre skal betale for behandling ved nr. 2

Anmeld

5. juni 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Synes bare det lød underligt at det er gratis, da vi andre skal betale for behandling ved nr. 2

Vi skal alle betale for at få taget nye æg ud, men hvis man har i fryseren, må man bruge dem først

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Anonym skriver:

Har man været så heldig at have æg i fryseren, så tæller det ikke som et forsøg, men hører "med" i dét forsøg hvor man fik taget æggene ud.

Altså er det som sådan ikke hjælp til barn nr. 2, de har bare været heldige at de havde nok æg til at putte i fryseren, og at de samtidig også fik et barn ud af det friske æg

Giver det nogen mening?

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Har man været så heldig at have æg i fryseren, så tæller det ikke som et forsøg, men hører "med" i dét forsøg hvor man fik taget æggene ud.

Altså er det som sådan ikke hjælp til barn nr. 2, de har bare været heldige at de havde nok æg til at putte i fryseren, og at de samtidig også fik et barn ud af det friske æg

Giver det nogen mening?

Det gav helt sikkert mening ..
Det eneste der så undrer mig er at de så alligevel ikke skal betale for selve oplægningen da det jo stadig er et nyt forsøg og ikke det 1. forsøg.. Men synes det er dejligt de kan få det gjort gratis

Anmeld

11. juni 2012

(august)

Kan godt forstå du synes det er mærkeligt man ikke skal betale for oplægningen af fryse æg men det er jo en politisk beslutning og ikke noget dem som producerer mange æg kan gøre for.

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Kan godt forstå du synes det er mærkeligt man ikke skal betale for oplægningen af fryse æg men det er jo en politisk beslutning og ikke noget dem som producerer mange æg kan gøre for.

August.. Det var også derfor jeg skrev at jeg synes det var FEDT for dem med fryseæg der kan få lagt dem gratis op.. har aldrig sagt at det var deres skyld.. ved selv hvor dyrt behandling er og er en af dem der nok skal af med 25.000 til næste barn så ved hvordan det er .. så synes det er fedt for dem at politikkerne har lavet det sådan.. Undrer mig stadig bare at der er forskel på behandlingerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.