Lidt i panik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Ønskebarnet

Jeg er i fuld sving med mit første fryseforsøg (stimuleret) og skal til den første scanning på onsdag.

Her i dag på dag 12 er jeg begyndt at pletbløde  er det normalt ??? har det faktisk som om mens er på vej.

Kan først komme i kontakt med klinikken i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

La´chrissen

Ønskebarnet skriver:

Jeg er i fuld sving med mit første fryseforsøg (stimuleret) og skal til den første scanning på onsdag.

Her i dag på dag 12 er jeg begyndt at pletbløde  er det normalt ??? har det faktisk som om mens er på vej.

Kan først komme i kontakt med klinikken i morgen

Åh nej. Håber ikke det har nogen betydning. det kan jo være fordi ægget har sat sig fast. Skal vi ikke håbe på det?

Anmeld

5. juni 2012

Nessie

Har ikke selv prøvet det, men håber at det bare er kroppen der er en smule forvirret, og alt er som det skal være

Anmeld

5. juni 2012

Ønskebarnet

La´chrissen skriver:

Åh nej. Håber ikke det har nogen betydning. det kan jo være fordi ægget har sat sig fast. Skal vi ikke håbe på det?

Jeg har slet ikke fået æo endnu  det er 13 dage siden jeg havde mens.

Måske det er slimhinden der er lidt sart fordi den er ved at blive tyk  som når gravide bletbløder

Anmeld

5. juni 2012

Ønskebarnet

Nessie skriver:

Har ikke selv prøvet det, men håber at det bare er kroppen der er en smule forvirret, og alt er som det skal være

Håber det bare er derfor....har virkelig glædet mig til at komme i gang igen efter min ma og så er blod det sidste man ønsker at se (og så inden æo).

Er ved at se om jeg kan komme igennem til klinikken bare lige for en sikkerhed.

Anmeld

5. juni 2012

Ønskebarnet

Update: Det er ganske normalt at man kan pletbløde lidt da slimhinden er lidt sart  det må bare ikke være mens.... så jeg skal bare komme til aftalt tid i morgen  DEJLIGT!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.