Sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

sabrina89

Vores datter har feber og har haft det siden fredag aften. Vi har været ved vagtlæge og egen læge og de mener at det er en virus. Hun har haft svært ved at sove de sidste dage og har stort set kun levet af yoghurt appelsin juice og vand.

Idag har hun nok sammenlagt været vågen i en time (fra hun falder i søvn igår ved 22 tiden) Hun har drukket ca. 250 ml vand. Men har ikke fået noget at spise endnu. Hun sover så tungt og vågner kun lige op når hun hoster hvor jeg får lidt vand i hende.

Hvor længe må hun ligge uden mad? Og er hun ved at "sove" sygdommen ud, lægen idag kunne se at virusen var på vej væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

henh01

Hejsa,

Du skal holde øje med om hun har våde bleer og har hun det er der intet at være nervøs for. Hvis hun efter 12 timer stadig ikke har våde bleer ville jeg kontakte lægen. En våd ble kan også være en meget lille tisse tår

Anmeld

4. juni 2012

sabrina89

henh01 skriver:

Hejsa,

Du skal holde øje med om hun har våde bleer og har hun det er der intet at være nervøs for. Hvis hun efter 12 timer stadig ikke har våde bleer ville jeg kontakte lægen. En våd ble kan også være en meget lille tisse tår

Ja det sagde lægen. Men tror alt kan bekymre en første gangs mor Det er første gang hun er syg (hun er 9 mdr)

Anmeld

4. juni 2012

henh01

sabrina89 skriver:

Ja det sagde lægen. Men tror alt kan bekymre en første gangs mor Det er første gang hun er syg (hun er 9 mdr)

Vær ved hende og bliver du utryg så ring til lægen.. Hellere en gang for meget end en gang for lidt. Og jeg tør love dig at du ikke er den eneste førstegangsmor der er bekymret for sin lille pode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.