Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Spændende!! Er der mon kommet svar? Er det dig, der har stået bag de andre anonyme debatter om audition til Voice?
Bare for at høre, om det ér dig jeg har læst om, eller om I er flere herinde.. (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Spændende!! Er der mon kommet svar? Er det dig, der har stået bag de andre anonyme debatter om audition til Voice? Bare for at høre, om det ér dig jeg har læst om, eller om I er flere herinde.. (:
Jeg tænkte over det samme
Babymor2010 skriver: Jeg tænkte over det samme
Jeg kender kun mig
Så der må svaret være ja hehe
Noget nyt?
StephanieJ skriver: Gik du videre?Offentliggører du dig på et tidspunkt?
Gik du videre?Offentliggører du dig på et tidspunkt?
Offentlig gøre selvfølgelig lige så snart jeg ved noget.
Men nej.. intet svar ..
Og synes faktisk også det er lidt groft at de har sagt, man kan forvente svar inden for en hels måned! Det er altså mange dage at gå og vente i..
Anonym skriver: Offentlig gøre selvfølgelig lige så snart jeg ved noget. Men nej.. intet svar .. Og synes faktisk også det er lidt groft at de har sagt, man kan forvente svar inden for en hels måned! Det er altså mange dage at gå og vente i..
En måned?? Det er sørme lang tid at vente på svar
Babymor2010 skriver: En måned?? Det er sørme lang tid at vente på svar
Ja. 3 uger, og den første uge er denne her ... pyh.
Synes det er grotesk
Anonym skriver: Ja. 3 uger, og den første uge er denne her ... pyh. Synes det er grotesk
Det er jo nærmest grotesk Men jeg krydser i hvert fald hvad der krydses kan
Babymor2010 skriver: Det er jo nærmest grotesk Men jeg krydser i hvert fald hvad der krydses kan
Åh mange tak !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128