Kan man server

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

charlotteq

pålægskagemand til en barnedåb ?? Vi skal i kirken 11.30, så "festen" er jo ved 13 tiden.

Er i den situation at vi havde planlagt tid og sted for dåb, (da der kun var 1 søndag tilbage i kalenderen, det sted vi ville holde det)  ville bare ikke bestille noget før han er født. - Heldigvis for det.. For nu har manden fået nyt job, så han skal arbejde. 

Nu kan vi så ikke holde det i september som "planlagt" så tænker i alternativer.. Har fået tilbudt at holde det i kantinen på min fars arbejde. En lille hyggelig en..

Gider bare ikke rigtig de catering firmaer, så overvejer om jeg skulle foreslå manden at vi server pålægskagemand og så får en bager til at lave en lægger dåbskage med småkager til kaffe.

Kan man det eller er det for "tydt"..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Dot D

Det kan man da helt sikkert... Vi serverede den lækreste pålægskagemand til fødselsdag, og den kunne jeg sagtens have fundet på at servere til dåb...

Der er ingen, der siger, at det skal være tre retters menu.

Anmeld

4. juni 2012

Nattøs

charlotteq skriver:

pålægskagemand til en barnedåb ?? Vi skal i kirken 11.30, så "festen" er jo ved 13 tiden.

Er i den situation at vi havde planlagt tid og sted for dåb, (da der kun var 1 søndag tilbage i kalenderen, det sted vi ville holde det)  ville bare ikke bestille noget før han er født. - Heldigvis for det.. For nu har manden fået nyt job, så han skal arbejde. 

Nu kan vi så ikke holde det i september som "planlagt" så tænker i alternativer.. Har fået tilbudt at holde det i kantinen på min fars arbejde. En lille hyggelig en..

Gider bare ikke rigtig de catering firmaer, så overvejer om jeg skulle foreslå manden at vi server pålægskagemand og så får en bager til at lave en lægger dåbskage med småkager til kaffe.

Ja det vil da mene man godt kan :-) 

Anmeld

4. juni 2012

Silas&Mille

Det kan I sagtens. Der er ingen der siger det skal være den store tre retters menu eller en kæmpe buffet man servere til barnedåb.

Vi skal holde dåb om 3 uger.
Mine forældre har en svine-farm så vi skal have helstegt pattegris med salatbord til, men ved at alle gæsterne ville blive lige så glade og mætte af en pålægskagemand  

Anmeld

4. juni 2012

lio

Jeg synes det lyder super fint med en pålægskagemand..

Anmeld

4. juni 2012

L&V

charlotteq skriver:

Det syntes jeg sagtens i kan, vi serverede smørrebrød også en fondant kage og det var det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.