Alder og tid på fødslerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Wimmie

-Sigrid- skriver:

Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde

Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået

(Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne!  .)

Jeg var 30 da jeg fødte og fødslen tog 4½ time i alt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

jeg var 22 og tog 5 timer ca.

5 timer.. ! OG det var endda tvillinger.. WOW  

Anmeld

6. juni 2012

Frejsmor

Jeg var 21år og fra mine første uregelmæssige veer, gik der ca. 32 timer hvis man tæller fra mit forvand gik, er det 35 timer..

Jeg må i så fald være "gammel"

Anmeld

6. juni 2012

Kruse90

-Sigrid- skriver:

Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde

Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået

(Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne!  .)

Jeg har stemt: Jeg var under 25 år og den tog mellem 7 og 23 timer.

Min fødsel af Filucca tog 10 timer fra at vandet gik herhjemme

Anmeld

7. juni 2012

JH12

Jeg har stemt 26 år og mellem 7-23 timer.

Jeg er første gangs gravid , fra vandet gik herhjemme til prinsessen var ude tog det 16 timer. Og jeg er 26 år

Anmeld

7. juni 2012

--pige 87--

jeg var 22 og det varede 6 timer fra min veer startede

Anmeld

7. juni 2012

Eliza

jeg var 4 dage under de 25 år  og den tog under 6 timer fra første ve.. faktisk tæt på præcis 5 timer..

Anmeld

7. juni 2012

Frk Mig

-Sigrid- skriver:

Jeg har stemt at jeg var under 25 og tog over 24 timer 

Ved den 1 var jeg 22 og det tog 26 timer fra første ve til han var ude 

2 gang var jeg 24 og det tog 47 timer fra første ve til han var ude 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.