D-dråber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

MortilAlmaogNohr

Nogen der kender forskel på de forskellige D dråber man kan købe?

Syntes der er stor forskel i pris nemlig. Dem fra Multitabs på apoteket koster 75 eller noget i den stil, og dem fra matas koster omkring 35 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min SP sagde dengang jeg spurgte, at der ingen forskel er i dem.

Anmeld

4. juni 2012

MorDk

Åh vi købte vidst dem fra apoteket (ahhhr der er flere...) Vi prøvede først nogle som SP anbefalede... men Bassen fik voldsomme mavekneb af dem. Så skiftede vi til et andet mærke... Irriterer mig jeg ikke lige husker hvad det var for nogle. Måske nogen ved det?!

Anmeld

4. juni 2012

ano14316

Tina. skriver:

Nogen der kender forskel på de forskellige D dråber man kan købe?

Syntes der er stor forskel i pris nemlig. Dem fra Multitabs på apoteket koster 75 eller noget i den stil, og dem fra matas koster omkring 35 kr.

Her bruger vi vist livol, fordi det er dem man kan få i supermarkederne.

Men først havde vi købt dem på apoteket, og så vidt jeg husker begyndte de at glide nemmere ned af vi skiftede til livol

Anmeld

4. juni 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
hmm, vi har prøvet lidt forskellige men er kommet frem til at vi vil bruge den der hedder Arctic Cod D liver oil fra Nordic Naturals som han får på ske, Det er en blanding af gode ting han får i stedet for kun at få d dråber. Min døn elsker det om morgenen, når han ser jeg tager flasken og hælder noget på en ske smiler han stort og hopper i stolen og rækker ud efter skeen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.