Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du er virkelig for sej til det der!! Den er virkelig flot, wow.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Imponerende! Virkelig imponerende! Hvor er den bare flot!
Kan man andet end at sige - WOW
ønskebarn74 skriver: den er jo bare fantastisk!!! du er hvirkelig en stor kage kunstner!!!
den er jo bare fantastisk!!! du er hvirkelig en stor kage kunstner!!!
Den er virkelig bare sindssygt flot! Er helt paf
Anasmor skriver: Jeg har en veninde som sammen med hendes mand skulle holde dåb for søde Frode idag. Hun er simpelthen SÅ sød, så aftalte at jeg leverede kagen til festen hvis bare at jeg fik frie hænder... det måtte dog gerne handle om noget med vand, og en masse farver...Havde dog overhovedet ikke forberedt noget som helst i går aftes, så startede på på pynten kl 19.30, og var færdig kl 03.30.... Dét skal man lade være med... bare et velment råd... men summa summarum, kagen blev færdig og jeg var tilfreds med resultatet... Her er min version af en anderledes dåbskage som hun heldigvis blev rigtig glad for
Jeg har en veninde som sammen med hendes mand skulle holde dåb for søde Frode idag. Hun er simpelthen SÅ sød, så aftalte at jeg leverede kagen til festen hvis bare at jeg fik frie hænder... det måtte dog gerne handle om noget med vand, og en masse farver...Havde dog overhovedet ikke forberedt noget som helst i går aftes, så startede på på pynten kl 19.30, og var færdig kl 03.30.... Dét skal man lade være med... bare et velment råd... men summa summarum, kagen blev færdig og jeg var tilfreds med resultatet... Her er min version af en anderledes dåbskage som hun heldigvis blev rigtig glad for
Det er for vildt, det der!!!
Kæft hvor er den flot!
WAUW den er SÅ flot!
Laver du til salg?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128