Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Ihh Jeg er TOSSET med Rejseholdet:-):-) Er så glad for den bliver sendt igen så jeg kan få den vist til min kære mand som aldrig har set den..Hvad er jeres yndlings ???
Ihh Jeg er TOSSET med Rejseholdet:-):-) Er så glad for den bliver sendt igen så jeg kan få den vist til min kære mand som aldrig har set den..Hvad er jeres yndlings ???
hvor og hvornår viser de rejse holdet ?
klart en af de bedste danske serier ever!!
Princesspigen skriver: hvor og hvornår viser de rejse holdet ? klart en af de bedste danske serier ever!!
Tauf skriver: Dr1 om søndagen. Ellers kan du finde dem på dr hjemmeside. Der ligger frem til afsnit fire. De har vist afsnit tre i dag og ligger så den næste frem bagefter.. Håber du forstår hvad jeg skriver:-):-)
Dr1 om søndagen. Ellers kan du finde dem på dr hjemmeside. Der ligger frem til afsnit fire. De har vist afsnit tre i dag og ligger så den næste frem bagefter.. Håber du forstår hvad jeg skriver:-):-)
yep tak for det, var jeg slet ikke klar over
trunte89 skriver: JeMin yndlings er helt sikkert også Rejseholdet. Har set den SÅ mange gange, og kan aldrig blive træt af den.Men generelt elsker jeg bare danske serier.
JeMin yndlings er helt sikkert også Rejseholdet. Har set den SÅ mange gange, og kan aldrig blive træt af den.Men generelt elsker jeg bare danske serier.
Den er godt nok gammel men jeg ser den stadigvæk.
Een stor familie
Tauf skriver: Jeg kan bedst lide de serie dr producer:-) De kan altså noget. Men de får også nogle fine priser næsten hvergang:-)
Jeg kan bedst lide de serie dr producer:-) De kan altså noget. Men de får også nogle fine priser næsten hvergang:-)
merethe skriver: Den er godt nok gammel men jeg ser den stadigvæk. Een stor familie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128