jeg planlægger, men har brug for lidt hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg går og planlægger at vores næste barn komme til verden april/maj i år 2014 . Hvornår skal vi helst går i gang med projektet? Første gang tog det mig et år om at blive gravid, tror i det vil med det samme til anden barn? Og hvilket årstid vil i ha barnet komme til verden, sommer? Forår? Efterår? Vinter? .. Håber nogen vil give råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Pullemulle

Det er godt nok svært... Man ved jo ikke hvor lang tid det tager at blive gravid er der en grund til at i ønsker baby præcist der?

Anmeld

3. juni 2012

Trolde_mor

Det er enormt svært at vide hvor lang tid der går før der er gevinst.

1. gang hos os tog det 6-7 mdr.

2. gang testede vi positiv 14 dage efter beslutningen.

Vores søn blev født i oktober og vores datter skulle gerne ankomme indenfor de næste 14 dage

Med nummer 3 vil jeg nok helst at det bliver efterår/forår, ikke sjovt at gå højgravid vinter hvor det er glat (oktober var dog ikke så slem, men syntes det var ubehageligt her i vinters) og heller ikke super fedt at gå højgravid i varmen

Anmeld

3. juni 2012

Michalala

Jeg er af den overbevisning at man ikke kan planlægge en graviditet - hvilket er lidt et problem i vores "kontrol-samfund" Jeg har derfor også svært ved at komme med nogen gode råd. Men mon ikke I vil elske barnet lige højt uanset hvornår det kommer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.