Prinsesse2ben skriver:
Jeg har en datter på 10 måneder, hun har gået i dagpleje i ca. 3 uger, derfor kender jeg ikke dagplejemor så godt endnu. Min datter er blevet rigtg forkølet i dag, løbende næse, masser af nysen og ikke mindst rigtig morssyg, dog har hun ingen feber. Min spørgsmål går ud på om hun må komme i dagpleje? Helst ville bar selvfølgelig blive hjemme, men da jeg er i praktik på sygehuset og har eksamen om 4 dage synes jeg ikke det er så smart. Hvad tænker i piger, er det helt umuligt at dagplejemor vil have hende når hun har det sådan? 
Som mor til 4 og tidligere dagpelejemor + kommende dagplejer
Tænk på det, som var det dig selv. Når snotten står ud af hovedet på dig, så bliver du træt, uoplagt og får måske lidt ondt i hovedet. Dit barn har det ligesådan - og så smitter det ad HT. Ved at aflevere dit barn udsættes både de andre børn og derigennem deres familie for smitten. Din dagplejemor har et meget krævende job. Forestil dig at du er snottet og skal passe 3-5 krævende og larmende børn.
Mange forældre er pressede ligesom du og desværre er børn meget krævende. Man skal bare huske hvem der fik dem
Og nok også ønsker dem den bedste omsorg, når de er syge - og det er dig der kan give den. Det er der ikke tid til med flere børn i en dagpleje.
Dit barn skal være så rask, at det kan deltage i dagplejens almindelige aktiviteter. På min hjemmeside kan du læse hvad sundhedsstyrelsen mener om syge børn i dagplejen slangerup.DK
Held og lykke med eksamen
Babyeste hilsner Helle og Kaja 8 mdr.
Anmeld