min verden falder sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Puttemusen93

Hvordan kan nogle mennesker finde på og prøve og splitte en velfungerne familie ad, forstår det virkeligt ikke, hvordan men kan finde på og sende en anmelese til kommunen uden hold i.
jeg har været uvenner med en veninde i maj, og nu en anmellese til kommun som der overhovede ikke er noget hold i.
der står blandt andet at jeg bander uhemet af mit barn vilket jeg aldrig nogle sinde har gjord, og at han ikke har faste senge tider, han kommer fast i seng hverdag mellerm 18.30 - 19.30.
jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv jeg er helt ødelagt inden i, skal til møde på kommunden på torsdag.

undskyld havde bare brug for at komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

komodo

Du skal bare slappe helt af, du har dit på det tørre og det kan de sagtens se, synes du skal forklare dem det som du er at i er blevet uvenner og at det er derfor hun nu finder på det her, gør det så gennemsigtigt at de kan kigge lige igennem så gider de ikke rode mere med din sag, men de skal jo følge op på tingene

Anmeld

3. juni 2012

Fenja09

Det er simpelthen utrolig at der så mange der smider rundt med anmeldelser, kan forstå hvis det er berettiget, men når det ikke er, ja så er det dælme svineri!

Jeg synes at du skal slå koldt vand i blodet og sige til dig selv, at du VED at i har styr på tingene og at der ikke er hold i noget af det din veninde har sagt til kommunen.

Desuden synes jeg ikke at man kan anmelde nogen for at børnene ikke har faste sengetider, eller hvordan der bliver talt - helt ærligt tror jeg at den yngre generation bander rigtig meget uden det har nogen betydning. Men det er vidst en helt anden snak.

/Fenja

Anmeld

3. juni 2012

FruK

Hvis der ikke er noget i det, har du ikke noget at være bekymret for. Bare vær åben og svar på deres spørgsmål.  

Sikke en heks i øvrigt.... 

Anmeld

3. juni 2012

tarkoflen

Helt ærlig så kan jeg altså godt forstå, at de stakkels sagsbehandlere har nok at lave, hvis de bliver overdænget med falske anklager! Nu kender jeg ikke jeres situation, men hvis det kun er, at dit barn ikke kommer i seng til bestemt tid og at l bander i hjemmet, så synes jeg det er langt ude at melde jer, fordi l er blevet uvenner!

Men institution eller sp kan vel se, om jeres barn er velfungerende,og bakke jer op og så håber jeg den anmeldelse er ude af verden!

Øv hvor er det tragisk, at samfundet skal bruge en masse tid og penge på at undersøge velfungerende familier, fordi nogen har set sig sur på andre! Tænk lige på de stakkels børn, der faktisk har brug for hjælp, men som ikke får det, fordi der er nogle der anmelder uden der er grund til det

Jeg håber hurtigt jeres sag er ude af verden!

Anmeld

3. juni 2012

Puttemusen93

Altså sagen har kørt før men den blev lukket for 4 måneder sinden fordi vi sagten kunne klare det og vuggestuen roser ham så meget

Anmeld

3. juni 2012

H+S Skjolgborg.

Hvordan kan nogle mennesker finde på og prøve og splitte en velfungerne familie ad, forstår det virkeligt ikke, hvordan men kan finde på og sende en anmelese til kommunen uden hold i.
jeg har været uvenner med en veninde i maj, og nu en anmellese til kommun som der overhovede ikke er noget hold i.
der står blandt andet at jeg bander uhemet af mit barn vilket jeg aldrig nogle sinde har gjord, og at han ikke har faste senge tider, han kommer fast i seng hverdag mellerm 18.30 - 19.30.
jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv jeg er helt ødelagt inden i, skal til møde på kommunden på torsdag.

Det har jeg desværre prøve 2 gang nu i sep 2005 og igen af en anden person her i maj og har begge gang også været ked men ikke bange . da jeg  ved jeg er en ok god mor og det kunne var løgne der var sagt til kommunen.

Du skal bare være dig selv og ærlig deroppe håber du tage en med f.eks kæresten til dit barn hvis han er der i dit liv.Ja også bare tag det roligt.

Pga det kan jeg ikke se de gør nået hvis det var sandt eller hold i dette.

Det er aldrig rart af bleve meld og tit og ofte er det bare en der har ONDT I NUMMEREN over dit liv/ens liv.

Ro på.

Henriette

Anmeld

3. juni 2012

H+S Skjolgborg.

tarkoflen skriver:

Helt ærlig så kan jeg altså godt forstå, at de stakkels sagsbehandlere har nok at lave, hvis de bliver overdænget med falske anklager! Nu kender jeg ikke jeres situation, men hvis det kun er, at dit barn ikke kommer i seng til bestemt tid og at l bander i hjemmet, så synes jeg det er langt ude at melde jer, fordi l er blevet uvenner!

Men institution eller sp kan vel se, om jeres barn er velfungerende,og bakke jer op og så håber jeg den anmeldelse er ude af verden!

Øv hvor er det tragisk, at samfundet skal bruge en masse tid og penge på at undersøge velfungerende familier, fordi nogen har set sig sur på andre! Tænk lige på de stakkels børn, der faktisk har brug for hjælp, men som ikke får det, fordi der er nogle der anmelder uden der er grund til det

Anmeld

4. juni 2012

Kløver

Puttemusen93 skriver:

UTrTroTrorddujkaHvordan kan nogle mennesker finde på og prøve og splitte en velfungerne familie ad, forstår det virkeligt ikke, hvordan men kan finde på og sende en anmelese til kommunen uden hold i.

Tror du kan være rolig, men hvis det Er anklagerne burde vi da også meldes, synes ikke mine svigerforældre har det pæneste sprog, og vi har kæmpet med min søns sovevaner siden han kom til verden, og har af forskellige årsager ikke specielt faste sengetider. og Så tror Jeg mange ville blive anmeldt, hvis det Er nok til en anmeldelse

Sender stort kram, og hvor er det da bare lavt af din "veninde" bare fordi man bliver uvenner, og er da så latterligt og umodent at spilde kommunens tid, med sådan noget useriøst pjat, når de ressoucer kunne være brugt ved familier som har brug for det

Anmeld

4. juni 2012

Kløver

tarkoflen skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.