Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia&Daniel skriver: Tænker du stadig Har nemlig en (måske) en køber på den dba.dk, men men men, vil hellere lave en god handel med dig
Tænker du stadig Har nemlig en (måske) en køber på den dba.dk, men men men, vil hellere lave en god handel med dig
Du er sød. Sælg du bare til anden side. Er nemlig stadig i tvivl, om jeg vil få dem brugt. Men fine er de godt nok. Og tak for tålmodigheden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Du er sød. Sælg du bare til anden side. Er nemlig stadig i tvivl, om jeg vil få dem brugt. Men fine er de godt nok. Og tak for tålmodigheden.
Bare helt okay
Nadia&Daniel skriver: Bare helt okay
Jeg kunne godt være interesseret hvis du ikke har solgt dem
malo skriver: Jeg kunne godt være interesseret hvis du ikke har solgt dem
Har ikke skrevet til hende på dba endnu.. Så du byder bare ind
Vist du er FRISK på en hurtigt handel??
200.- INCL. porto??? så kan jeg sende i dag eller imorgen, skal nemlig forbi posthuset
Nadia&Daniel skriver: Vist du er FRISK på en hurtigt handel?? 200.- INCL. porto??? så kan jeg sende i dag eller imorgen, skal nemlig forbi posthuset
Det kan vi godt men jeg skal lige høre om de er meget tunge?
Har ikke selv prøvet dem på, men hun sagde i butiiken, at de er mellem tunge.. Altså ikke de tungeste de har, men lidt tunge end alm hængeørering.
Nadia&Daniel skriver: Har ikke selv prøvet dem på, men hun sagde i butiiken, at de er mellem tunge.. Altså ikke de tungeste de har, men lidt tunge end alm hængeørering.
Ok, jeg napper dem, sender du mig en pb med dit kontonr?
malo skriver: Ok, jeg napper dem, sender du mig en pb med dit kontonr?
Sender pb med det samme Øreringene bliver sendt afsted imorgen (inden kl 16)
Er solgt - lukker den imorgen, når pengene er modtaget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128