Rosa/orange udflåd og hårdt underliv ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.330 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har her de sidste par dage haft et hårdt underliv og har haft rosa/orange udflåd ....

kan det være en eller anden form for underlivbetændelse , eller kan det være en graviditet ? .....

Og vi er startet på PB .... (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

henh01

kunne det ikke være begyndelsen på din mens?

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

kunne det ikke være begyndelsen på din mens?

Nej, den havde jeg i sidste uge, men slet ikke samme styrke som normalt :s jeg plejer altid at bløde rigtig meget, og have virkelig ondt i underlivet, men denne her gang var der ikke særlig meget blod og det gjorde ikke ondt overhovedet .. Kan også mærke når det "løber", og det var der ikke denne her gang!

Anmeld

3. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg har her de sidste par dage haft et hårdt underliv og har haft rosa/orange udflåd ....

kan det være en eller anden form for underlivbetændelse , eller kan det være en graviditet ? .....

Og vi er startet på PB .... (:

Altså har du taget en g- test?

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Altså har du taget en g- test?

nej tog en før jeg fik mens, men den viste negativ (IKKE med morgenurin ), men gider nærmest ikke tage en test mere, før jeg får flere symptomer ..

Men så tænkte jeg på en veninde som engang havde nævnt at hun troede hun var gravid, fordi hun havde hårdt underliv og rosa udflåd men det var bare underlivsbetændelse ?!

Anmeld

3. juni 2012

come2

Anonym skriver:

nej tog en før jeg fik mens, men den viste negativ (IKKE med morgenurin ), men gider nærmest ikke tage en test mere, før jeg får flere symptomer ..

Men så tænkte jeg på en veninde som engang havde nævnt at hun troede hun var gravid, fordi hun havde hårdt underliv og rosa udflåd men det var bare underlivsbetændelse ?!

Jeg tror ikke du er gravid så. 

Men kroppen kan opføre sig mærkeligt når man ønsker at blive gravid. desværre

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg tror ikke du er gravid så. 

Men kroppen kan opføre sig mærkeligt når man ønsker at blive gravid. desværre

Ja okay det er godt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.