Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Men hvad DÆLEN sker der lige for vejret efterhånden?? Vi kan i dag skrive den 3 juni og alligevel er der tændt radiatore herhjemme og jeg sidder faktisk og fryser om fusserne... Iiiih, kan vi så snart få noget ordentligt sommervejr igen, tak!! Det var da SÅ godt for to uger siden altså...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Men hvad DÆLEN sker der lige for vejret efterhånden?? Vi kan i dag skrive den 3 juni og alligevel er der tændt radiatore herhjemme og jeg sidder faktisk og fryser om fusserne... Iiiih, kan vi så snart få noget ordentligt sommervejr igen tal!! Det var da SÅ godt for to uger siden altså...
Men hvad DÆLEN sker der lige for vejret efterhånden?? Vi kan i dag skrive den 3 juni og alligevel er der tændt radiatore herhjemme og jeg sidder faktisk og fryser om fusserne... Iiiih, kan vi så snart få noget ordentligt sommervejr igen tal!! Det var da SÅ godt for to uger siden altså...
Jeg synes faktisk vejret er perfekt - højgravid og over 20 grader er ikke nogen god kombi Men er godt klar over mange savner solen der er heldigvis chancer for den kan komme tilbage endnu
Jaaaaaaa! Vi vil have solskinsvejr
Muhmi skriver: Men hvad DÆLEN sker der lige for vejret efterhånden?? Vi kan i dag skrive den 3 juni og alligevel er der tændt radiatore herhjemme og jeg sidder faktisk og fryser om fusserne... Iiiih, kan vi så snart få noget ordentligt sommervejr igen, tak!! Det var da SÅ godt for to uger siden altså...
I Odense har der da været ok idag med en del sol, og vi har været udenfor
Vi får sikkert ikke mere sommer end de dage der har været Ja meget optimistisk her
Baagøe skriver: I Odense har der da været ok idag med en del sol, og vi har været udenfor
Jamen det har også været ok i dag... sol og skyet men det er altså hundetissende koldt nu her.... ÆV!
Ja det er da bare alt for skod !!! ØV !!!
Kom sol og varme
Og det er endda min fødselsdag imorgen
Muhmi skriver: Jamen det har også været ok i dag... sol og skyet men det er altså hundetissende koldt nu her.... ÆV!
Hvor træls. Her har det været ok. Men i fredags var det til gengæld pivkoldt
Frk P. skriver: Jeg synes faktisk vejret er perfekt - højgravid og over 20 grader er ikke nogen god kombi Men er godt klar over mange savner solen der er heldigvis chancer for den kan komme tilbage endnu
Hehe enig! Havde termin i lørdags og har endnu ikke født, så syntes det er super vejret er sådan her de næste dage, hvis nu jeg går i fødsel. Er skisme så varmt at føde i forvejen hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128