I institution efter 1 års vaccine, og 4 års vaccine???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.250 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Shoppingmor

Hej med jer.

Imorgen skal min datter have 4 års undersøgelse + MFR vaccine, og min yngste søn skal have 1 års undersøgelse + Di-Te-Ki-Pol-Hib + Pn, og jeg er sådan set lidt i tvivl om hvorvidt de efterfølgende bør holdes hjemme fra bh og vug???

Natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Nadia&Daniel

Shoppingmor skriver:

Hej med jer.

Imorgen skal min datter have 4 års undersøgelse + MFR vaccine, og min yngste søn skal have 1 års undersøgelse + Di-Te-Ki-Pol-Hib + Pn, og jeg er sådan set lidt i tvivl om hvorvidt de efterfølgende bør holdes hjemme fra bh og vug???

Natascha

Jeg holdte altid Laura (20 mdr.) hjemme de dage hun blev stukket..

Anmeld

3. juni 2012

D-Micka

Jeg har også holdt sønnen hjemme hver gang .. Han er så blevet sendt afsted dagen efter :-)

Anmeld

3. juni 2012

BellaT

De behøver ikke holdes hjemme. Men den yngstes vaccine kan jo vise sig ved feber og andet ubehag allerede kort efter stikket. Så jeg ville ikke sende ham afsted.

MFR-vaccinen viser sig først ca 10 dage efter, men jeg ville også holde hende hjemme, hvis jeg nu alligevel var hjemme med lillebror.

Medmindre der er pres på på jobbet og det er meget vigtigt at komme afsted. De er jo vaccineret samme dag og du behøver derfor kun at bruge 1 omsorgsdag på det. F.eks.

Anmeld

3. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har ikke holdt mine hjemme med mindre, at de selvfølgelig fik feber eller blev sløje. Jeg skulle bruge ferie på det. Jeg ville foretrække, at holde ferie med mine børn når jeg ville og ikke "bare fordi, at de skulle vaccineres" og evt. kunne blive syge.

Anmeld

3. juni 2012

PernilleogLouis

Jeg har altid holdt min dreng hjemme bagefter

Anmeld

3. juni 2012

Nadia&Daniel

Jeg sørger altid for (så vidt muligt), at få tider om fredagen, så har de weekenden til at blive frisk

Anmeld

3. juni 2012

S.Maria

Jeg afleveret min datter efter sin 1 års undersøgelse. Jeg bor max 200 meter væk så kan meget hurtig hente hende igen hvis hun skulle blive dårlig.

Anmeld

3. juni 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Jeg sørger altid for (så vidt muligt), at få tider om fredagen, så har de weekenden til at blive frisk

Det samme gør jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.