Min datter vil ikke bruge sut :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Carl-Emil's mor

Joyce1986 skriver:

Vi har prøvet med begge dele ..

Vi tilbyder hende sutten, gentagelse gange .. Og vi prøver stille og roligt at holde den inde i munden, når hun endelig gider at åbne, og når vi så endelig tror hun har fat, og slipper så spytter hun den ud med det samme .. Vi bruger en finger til at holde sutten inde med ..

ok

Find en silikone sut - der er flad MAM har lavet nogle super gode nogle.. silikone er blødere end latex

I sætter den ind i munden når I tror hun måske vil sutte på den trækker i den stille lidt ud også sætter i den ind igen og sådan fortsætter I bare

Det har virket på 7 ud af 8 her i familien - den 8 var mig og jeg havde min tommelfinger den var der intet der kunne overgå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

JH12

Månsson skriver:

Tror ca Laura var godt 3 måneder før hun ville ta sutten, da hun hellere ville bruge min dut som sut Vi tilbød hende den mange gange om dagen når hun var vågen mæt osv, ikke når hun var ked af det og træt.. Også købte vi dem her, det har været de eneste der dur http://www.mambaby.com/om-pr/om-produkterne/sutter /mam-perfect-607-11154-da.html

Kan de købes i ønskebørn og babysam? Jeg er villig til at prøve hvad som helst .. For lige pt er det brystet hun bruger som sur, man kan tro hun er sulten, også ligger jeg hende til, men så tager hun ikke altid ved og spiser .. Hun bruger bare babsen som sut ..

Anmeld

3. juni 2012

L&V

Joyce1986 skriver:

Kan de købes i ønskebørn og babysam? Jeg er villig til at prøve hvad som helst .. For lige pt er det brystet hun bruger som sur, man kan tro hun er sulten, også ligger jeg hende til, men så tager hun ikke altid ved og spiser .. Hun bruger bare babsen som sut ..

Ja jeg har både købt i ønskebørn og babysam.. Ku lige læse hvordan hun reagerede på sutten og for mig lyder det som om hun ikke kan få ordentligt fat så en go lang sut og måske endda større end den der passer til hendes alder.. Det var præcis det Laura gjorde så ku kun sove på siden så hun ku patte hele natten

Anmeld

3. juni 2012

lucas<3

Joyce1986 skriver:

Min pige på 24 dage vil ikke bruge sut selvom vi har prøvet forskellige slags .. Hun virker til at have et stort sutte behøv ..
De 2 første dage vi prøvet, dog hun forholdsvis pænt imod den, og gad at sutte på den, men det var også kun de 2 enkelte dage, siden er hun bare begyndt at blive mere og mere hysterisk når vi prøver at give hende den .. Vores sundhedsplejerske siger det vil være godt for hende at bruge sut, for hun 'spiser for meget' (hun tog 600 gram på, på en uge) og derudover gylper hun MEGET ..

Har i børn der ikke vil bruge sut? Eller har i haft nogle der ikke ville som begyndte senere ?? Har virkelig brug for nogle råd ..

Jeg ammer hende .. Ved ikke om det betyder noget ..

På forhånd tak for hjælpen ..

min dreng var først 4 måneder da han ville ha sin sut..

jeg havde prøvet alt og forskellige slags sutter men ingenting hjalp.. men har ingen råd.

Anmeld

3. juni 2012

JH12

Carl-Emil's mor skriver:

ok

Find en silikone sut - der er flad MAM har lavet nogle super gode nogle.. silikone er blødere end latex

I sætter den ind i munden når I tror hun måske vil sutte på den trækker i den stille lidt ud også sætter i den ind igen og sådan fortsætter I bare

Det har virket på 7 ud af 8 her i familien - den 8 var mig og jeg havde min tommelfinger den var der intet der kunne overgå

Vi må i gang med at forsøge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.