Lod sin 5 måneder gamle baby sidde i bilen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Faith

Læste lige på Tekst tv om en 21 årig pige som lod sin 5 måneder gamle baby sidde og sove i bilen, mens hun var til Hjallerup marked.

Da babyen begyndte at græde måtte nogle forbipasserende slå ruden ind for at få barnet ud.

Bliver sku sommetider overrasket over folks uansvarlighed i forhold til deres børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

MorDk

Faith skriver:

Læste lige på Tekst tv om en 21 årig pige som lod sin 5 måneder gamle baby sidde og sove i bilen, mens hun var til Hjallerup marked.

Da babyen begyndte at græde måtte nogle forbipasserende slå ruden ind for at få barnet ud.

Bliver sku sommetider overrasket over folks uansvarlighed i forhold til deres børn

Loggede ind for at oprette et lign. indlæg. Så det lige i nyhederne!

Det ER heldigvis medlt til myndighederne! Jeg sys også det er DYBT uansvarligt... og de fandt moderen i "ølteltet" Jesus!

Anmeld

3. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Faith skriver:

Puha stakkels lille barn.

Anmeld

3. juni 2012

Faith

MorDk skriver:

Loggede ind for at oprette et lign. indlæg. Så det lige i nyhederne!

Det ER heldigvis medlt til myndighederne! Jeg sys også det er DYBT uansvarligt... og de fandt moderen i "ølteltet" Jesus!

Øv bøv

Godt myndighederne er inde over!

Anmeld

3. juni 2012

Sildefisk

Ja det er dybt tragisk. Men jeg kan da ikke tro at den mor er helt ved sine fulde fem. Der MÅ da være en alvorlig brist. IKKE at det retfærdiggør hendes gerning, men jeg kan da ikke tro andet end at hun må fejle noget oppe øverst siden hun kan efterlade sit barn.

Stakkels stakkels lille pus altså 

Anmeld

3. juni 2012

Kofoed.

Det var politiet der slog vinduet itu. Men jeg fatter ikke hvad der sker i hovedet på hende og så har hun endda to mere. Argh, hvorfor findes der nogle så tragiske forældre, hvordan kan det ske? Er der kommet undtagelser fra forældrene eller holder hun sig stadig anonym?

Anmeld

3. juni 2012

BellaT

myr81 skriver:

Ja det er dybt tragisk. Men jeg kan da ikke tro at den mor er helt ved sine fulde fem. Der MÅ da være en alvorlig brist. IKKE at det retfærdiggør hendes gerning, men jeg kan da ikke tro andet end at hun må fejle noget oppe øverst siden hun kan efterlade sit barn.

Stakkels stakkels lille pus altså 

Ja, der MÅ være en alvorlig brist. Ellers gør en mor ikke noget så uansvarligt og egoistisk.

Stakkels baby.

Anmeld

3. juni 2012

Clisolka

Faith skriver:

Ja, jeg læste det godt tidligere. Jeg forstår virkelig ikke hvordan hun kan få sig selv til det - og at hun har 2 andre børn gør det ikke bedre  Jeg forstår virkelig ikke hvordan man kan have samvittighed til det!! 

Anmeld

9. juni 2012

Mor Til Julie<3

Babymor2010 skriver:

Ja, jeg læste det godt tidligere. Jeg forstår virkelig ikke hvordan hun kan få sig selv til det - og at hun har 2 andre børn gør det ikke bedre  Jeg forstår virkelig ikke hvordan man kan have samvittighed til det!! 

Skal altså lige siges af hun ikke har to andre børn ... Hun har den lille på 5 måneder og en datter på godt og vel 2 år ...

For jeg ved nemlig godt hvem det er ...

Anmeld

9. juni 2012

Christina.78

Mor Til Julie<3 skriver:

Skal altså lige siges af hun ikke har to andre børn ... Hun har den lille på 5 måneder og en datter på godt og vel 2 år ...

For jeg ved nemlig godt hvem det er ...

Lige gyldigt hvor mange børn hun har - ingen skal efterlades i en bil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.