Må hun få

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.634 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Glad Giraf

Vi skal have forårsruller til aften (den på frost man varmer i ovnen/på. Panden)
Må min datter på knap 8 måneder få indmaden i sådan en?

Bliver helt i tvivl nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nina1988 skriver:

Vi skal have forårsruller til aften (den på frost man varmer i ovnen/på. Panden)

Bliver helt i tvivl nu?

Spiser hun normalt det samme som jer?? Altså det tror jeg hun må hvis det er, ville så bare undlade t gi hende soja, pga det indholder for meget salt!! Uha ka slet ik huske hvornår jeg sidst har fået forårs ruller, så nu får jeg helt lyst til dem! Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

Isabella_mor

ja det må hun gerne, det er jo bare grøntsager, som kål osv... i kan jo skære det lidt ud hvis det er. hun må da gerne få det hele fra en forårsrulle hvis det er det ikke er blevet forbrændt.. 

undgå soya.. brug evt noget andet dyppelse...  

Anmeld

3. juni 2012

Glad Giraf

StineW79 skriver:

Spiser hun normalt det samme som jer?? Altså det tror jeg hun må hvis det er, ville så bare undlade t gi hende soja, pga det indholder for meget salt!! Uha ka slet ik huske hvornår jeg sidst har fået forårs ruller, så nu får jeg helt lyst til dem! Vh stine

Hihi vi spiser det heller aldrig, så dem bare på tilbud så det skulle vi da have

Ja normalt spiser hun det samme som os, bare en potion uden for meget krydderi...
Ville heller ikk give hende soya, bare nudler og fyldet ( ikk den der dej uden om )

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nina1988 skriver:

Hihi vi spiser det heller aldrig, så dem bare på tilbud så det skulle vi da have

Ja normalt spiser hun det samme som os, bare en potion uden for meget krydderi...
Ville heller ikk give hende soya, bare nudler og fyldet ( ikk den der dej uden om )

Dejen er da ellers det bedste Ej det ska vi altså ha i morgen tror jeg!! Nu vil jeg gå ud og varme lidt lassange mums! Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

L&V

Nina1988 skriver:

Bliver helt i tvivl nu?

Ja det ka du tro, det fik Laura igår og spiste med velbehag

Anmeld

3. juni 2012

Glad Giraf

isabellamor skriver:

ja det må hun gerne, det er jo bare grøntsager, som kål osv... i kan jo skære det lidt ud hvis det er. hun må da gerne få det hele fra en forårsrulle hvis det er det ikke er blevet forbrændt.. 

undgå soya.. brug evt noget andet dyppelse...  

Perfekt, så er det jo dejlig nemt...

Blev bare pludseligt i tvivl om det var for krydret eller sådan noget

Anmeld

3. juni 2012

Glad Giraf

StineW79 skriver:

Dejen er da ellers det bedste Ej det ska vi altså ha i morgen tror jeg!! Nu vil jeg gå ud og varme lidt lassange mums! Vh stine

Det er altid godt at kunne inspirere andre

Anmeld

3. juni 2012

Isabella_mor

Nina1988 skriver:

Perfekt, så er det jo dejlig nemt...

Blev bare pludseligt i tvivl om det var for krydret eller sådan noget

kryderier må børn gerne få. bare ikke for meget chili.. og så skal man spare på salten så meget som muligt.. men karry f.eks. og hvad der ellers er af kryderier, det må børn gerne få.. og ja gerne hvidløg også da det gør ikke noget skidt, andet end at det giver hvidløgsånde . det er godt for deres smagsløg og deres smagsudvikling at opleve mad der smager af noget.. så de ikke bare sidder og spiser smagsløst mad dag ud og dag ind  

Anmeld

3. juni 2012

Glad Giraf

Månsson skriver:

Ja det ka du tro, det fik Laura igår og spiste med velbehag

Så skal Liva også smage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.