Solcreme. Bruger i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Madam Blå

Ja, som overskriften siger - smører i jeres babyer ind, når solen skinner? Jeg gør. I faktor 50. Jeg gør det fordi, at jeg vil have hun undgår alle de farlige uv-stråler lidt endnu. Hun sidder ikke i direkte sol, men solen kan jo skinne på hende når hun sidder i barnevognen..

Kræftens bekæmpelse siger, at man ikke skal smøre spædbørn, da de slet ikke skal opholde sig i direkte sollys.

Og de må vel have fat i den lange ende, ikke?

Hvad tænker i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Angelspot

Madam Blå skriver:

Ja, som overskriften siger - smører i jeres babyer ind, når solen skinner? Jeg gør. I faktor 50. Jeg gør det fordi, at jeg vil have hun undgår alle de farlige uv-stråler lidt endnu. Hun sidder ikke i direkte sol, men solen kan jo skinne på hende når hun sidder i barnevognen..

Kræftens bekæmpelse siger, at man ikke skal smøre spædbørn, da de slet ikke skal opholde sig i direkte sollys.

Og de må vel have fat i den lange ende, ikke?

Hvad tænker i?

Hvis der er 30 grader udenfor, har Oliver altså ikke tøj på hele kroppen. Så får han faktor 50 på og jeg sørger selvfølgelig for at han undgår direkte sollys så vidt det er muligt. Men det kan være lidt svært at undgå fuldstændigt, så derfor får han solcreme på. Men ellers nøjes jeg med at give ham tyndt tøj på så han ikke behøver smøres. Synes det fungerer fint

Anmeld

3. juni 2012

Madam Blå

Angelspot skriver:

Hvis der er 30 grader udenfor, har Oliver altså ikke tøj på hele kroppen. Så får han faktor 50 på og jeg sørger selvfølgelig for at han undgår direkte sollys så vidt det er muligt. Men det kan være lidt svært at undgå fuldstændigt, så derfor får han solcreme på. Men ellers nøjes jeg med at give ham tyndt tøj på så han ikke behøver smøres. Synes det fungerer fint

Det samme jeg gør

Men jeg undrer mig over, at kræftens bekæmpelse siger, at man ikke skal smøre dem ind.. Jeg troede kun, at det kunne være godt. Jeg fortsætter dog med at smøre hende ind, hvis uv-indekset er over 3.

Anmeld

3. juni 2012

twinny

Jeg bruger det, når solen skinner også selvom de er i skygge eller har tøj på..... Heller være på den sikre side.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.