Klapvogn; emmaljunga nitro City vs stokke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken klapvogn er bedst

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.955 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Saka

Hej piger jeg behøver et råd

Jeg har en stokke kombi og skal til at bruge klapvogn nu men er lidt tvivl om jeg skal sælge den og købe en emmaljunga.

Derfor vil jeg høre hva i synes jeg skal vælge og meget gerne hvorfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Pige2009

Jeg havde en Emmaljunga Cerox 2.0 til Laura og ville til enhver tid vælge den samme igen. Der er fordele som

svingbart styr
punkterfrie hjul
indbygget insektnet
udluftning

Desuden er den vildt god i terrænet og i byen, da den ikke vejer alverden

Anmeld

3. juni 2012

Rødhætte

Baagøe skriver:

Jeg havde en Emmaljunga Cerox 2.0 til Laura og ville til enhver tid vælge den samme igen. Der er fordele som

svingbart styr
punkterfrie hjul
indbygget insektnet
udluftning

Helt det samme her

Anmeld

4. juni 2012

Saka

Baagøe skriver:

svingbart styr
punkterfrie hjul
indbygget insektnet
udluftning

Har også kigget på cerox men den har ikke svingbare hjul foran og det er et must så den droppede jeg. Men den eneste forskel ml den og nitro City er hjulene..

Anmeld

4. juni 2012

An&Jo

Saka skriver:

Har også kigget på cerox men den har ikke svingbare hjul foran og det er et must så den droppede jeg. Men den eneste forskel ml den og nitro City er hjulene..

jeg ville beholde stokken hvis jeg var dig..

Den er mere handy, den er lettere at klappe sammen, og den fylder knapt så meget..

Plus, det er den eneste klapvogn jeg ikke har fået ondt i ryggen af at gå med, så den er ihvertfald os mere ergonomisk korrekt, især hvis man har rygproblemer i forvejen..

Anmeld

4. juni 2012

Saka

Ingen der har stokke der vil komme med deres erfaringer??

Anmeld

4. juni 2012

Saka

An&Jo skriver:

jeg ville beholde stokken hvis jeg var dig..

Den er mere handy, den er lettere at klappe sammen, og den fylder knapt så meget..

Plus, det er den eneste klapvogn jeg ikke har fået ondt i ryggen af at gå med, så den er ihvertfald os mere ergonomisk korrekt, især hvis man har rygproblemer i forvejen..

Grunden til jeg overvejer at bytte stokken er fordi jeg synes den ser for lille ud.. Altså jeg kan ikke se ham i den op til 3 år. Derudover ser den lgså lidt "kold" ud hehe altså selv med den der kørepose. Der er jo ikke noget for læder eller lign man kan lægge udenom??

Anmeld

4. juni 2012

An&Jo

Saka skriver:

Grunden til jeg overvejer at bytte stokken er fordi jeg synes den ser for lille ud.. Altså jeg kan ikke se ham i den op til 3 år. Derudover ser den lgså lidt "kold" ud hehe altså selv med den der kørepose. Der er jo ikke noget for læder eller lign man kan lægge udenom??

Min dreng er 2 og han kan sagtens være i den endnu.. Han kan sagtens sidde der et år endnu.. Du kan jo købe sådan et vinter kit til den så får du noget til at lægge over den og ellers har vi bare brugt en dyne

Anmeld

4. juni 2012

Pige2009

Rødhætte skriver:

Helt det samme her

Den vogn er bare genial

Anmeld

4. juni 2012

Pige2009

Saka skriver:

Sjovt for jeg valgte netop Cerox fordi den IKKE havde svingbare hjul Godt der er til begge behov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.