foto på stof?? hjææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.898 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Anonym trådstarter

Jamen står og vil rigtig gerne have printet nogle billeder ud på stof til at sy nogle store pudder af - men hvor kan man bestille det??

kan simpelthen kun finde t-shirts

håber der er nogle venlige mennesker derude som vil hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Jamen står og vil rigtig gerne have printet nogle billeder ud på stof til at sy nogle store pudder af - men hvor kan man bestille det??

Jeg ved det ikke, men kunne du ikke bare bestille de t-shirts og så klippe i dem? det havde jeg nok gjort.

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Jeg ved det ikke, men kunne du ikke bare bestille de t-shirts og så klippe i dem? det havde jeg nok gjort.

nej for så ligger det oven på stoffet, vil gerne have det ind i stoffet

og skal bruge det i en 30x40 ca ..

men ellers god ide

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Du vil faktisk gerne have broderet billederne ind i stoffet?

Prøv at søge på brodering af billeder på stof

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Du vil faktisk gerne have broderet billederne ind i stoffet?

Prøv at søge på brodering af billeder på stof

nej

Ligesom By Nord tror jeg mærket hedder hvor billederne er stoffet

google er skam gennemsøgt fra hoved til hale derfor jeg tænkte der måske var nogle kloge kvinder herinde der kunne hjælpe men tak for dit svar

Anmeld

3. juni 2012

serinasmor

Anonym skriver:

nej

Ligesom By Nord tror jeg mærket hedder hvor billederne er stoffet

google er skam gennemsøgt fra hoved til hale derfor jeg tænkte der måske var nogle kloge kvinder herinde der kunne hjælpe men tak for dit svar

det hedder visst nok gennemfarvet tryk det du efterspørger .. og det er ikke noget der bare lige printes som foto på tshirt .. jeg tror slet ikke du kan få det lavet som privatperson .. 

hvis du gerne vil have fotos på stof så henvend dig i stedet til et sted der gør det på tshirts og spørg om du kan få trykt på det specifikke stof du gerne vil have trykt på .. 

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

det hedder visst nok gennemfarvet tryk det du efterspørger .. og det er ikke noget der bare lige printes som foto på tshirt .. jeg tror slet ikke du kan få det lavet som privatperson .. 

hvis du gerne vil have fotos på stof så henvend dig i stedet til et sted der gør det på tshirts og spørg om du kan få trykt på det specifikke stof du gerne vil have trykt på .. 

jamen jeg vil IKKE have det skal være som på t-shirts ( synes ikke det er særlig pænt &nbsp

men ja du har helt ret i hvad det hedder... bare så øv man ikke kan få det lavet som privat person

tak for dit svar

Anmeld

3. juni 2012

serinasmor

serinasmor skriver:

på den anden side ... kunne ikke lade være med at google ... 

så prøv at kontakte dem her  http://www.ricken.com/Default.aspx?ID=1111

- men ANER ikke hvad det koster - Den slags er DYRT 

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

på den anden side ... kunne ikke lade være med at google ... 

så prøv at kontakte dem her  http://www.ricken.com/Default.aspx?ID=1111

- men ANER ikke hvad det koster - Den slags er DYRT 

iiiih hvor er du sød

men de laver skilte

men tusind tak fordi du tog dig tid

Anmeld

3. juni 2012

serinasmor

Anonym skriver:

iiiih hvor er du sød

men de laver skilte

men tusind tak fordi du tog dig tid

de laver STOFbannere ... gav dig vist ikke det helt direkte link

her  http://www.ricken.com/Default.aspx?ID=1342 

altså gennemtryk af stof .. hvis de kan lave det i storformat kan de også lave det i lille ... det er bare et spørgsmål om om du vil betale for at de starter maskinen op .. 

" Takket være den nyeste teknologi og en alsidig maskinpark, kan vi printe på en bred vifte af spændende tekstiler"

ville prøve at kontakte dem hvis det var vigtigt og ellers ville jeg nok nøjes med et tshirt print

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.