michelledam skriver:
Isabella startede i vs da hun var 8 mdr. Og lige inde i det tigerspring som din knægt er i nu. Hvor de netop bliver opmærksom på at folk kan gå fra dem. Og de kan intet gøre ved det.
Men isabella var faktisk slet ikke ramt af det ovre i vs. Og jeg synes ikke du skal vente. Han skal nok klare det. Og det samme skal dp mor. De er jo vanttil at disse ting kan forekomme. Det er hårdt. Men husk at dit barn har glemt det hurtigere end dig.
Isabella er inde i en periode nu hvor hun også har sep. Angst. Og for førstegang blev hun ked af det i onsdags på hendes fødselsdag da jeg gik. Far afl. Hende torsdag, der var der intet. Fredag jeg jeg afl. Skreg hun i villensky. Puhhaaa det var rigtig hårdt at gå.
Men detvar gået hurtigt over. Det var kun mig der havde ondt i maven hele onsdagen og det meste af fredagen.
Og det samme er galt nåe hun skal sove om aftenen. Men vi giver hende bare en masse omsorg og tryghed og ellers gør vi som vi plejer når hun bliver ked af det når hun er lagt i seng.
Før i tiden kunne vi ligge hende ind i vores seng i de perioder hun var i tigerspring. Men det kan vi ikke nu da hun kravler rundt i sengen og så falder hun ud af sengen. Eller det er min frygt ihvertfald. Så nu er det kun hendes egen seng.
Ih, hvor er jeg glad for dig svar
.. Vi skal også til møde med dp på onsdag, så spørger hun jo nok ind til sådanne ting. Og som du selv siger, så er de jo vant til det og har prøvet lidt af hvert.
Ej, kan godt forstå I ikke tør ligge hende i jeres seng. Puha.. William hverken kravler eller går endnu, så den angst er ikke kommet her endnu. Hehe! Han sover halv nat hos sig selv, og halv nat ved os..
Sep. angst slipper man nok ikke af med lige med det samme! Desværre! Men godt det blir bedre 
Anmeld