Så hører jeg til her - men hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at gå fra min kæreste af flere årsager. Jeg har det okay med det, er lettet over at have fået modet til at tage det skridt. Men hvad så nu? Vi har ikke fået snakket om alle detaljer (derfor er jeg anonym), men det bliver højest sandsynlig sådan at vi har fælles forældremyndighed, men Julia har adresse hos mig. Jeg skal flytte, men har ingen steder at flytte hen. Hvad er der af muligheder for mig? Jeg er under uddannelse så økonomien er stram

Hjælp, kom med alt hvad I ved og det I synes jeg skal vide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Caroline86

du skal hurtigst muligt kontakte din kommune og få dem til at hjælpe dig De kan både hjælpe med at finde bolig (og det går stærkt når du har barn), hjælpe dig med at finde ud af hvilke tilskud du evt. kan søge osv...

Det hele afhænger jo af hvordan I vil lave samværsordningen!

Lauras far og jeg har også fælles forældremyndighed, men grundet vores 12-2 ordning er det mig der får tilskud til inst. osv (jeg er også studerende).

Der er hjælp at hente Det er bare om at komme i gang, selvom det virker helt uoverskueligt!

Du er velkommen til at skrive privat hvis du har brug for en at tale med om det hele

Knus Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.