Vognpark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Mussen2

Hvor mange og hvilke køretøjer, har jeres 3 årige. Der findes jo så mange slags og tænker lidt på om barnet får brugt såvel cykel som løbecykel hvis barnet har begge dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

9510

Mussen2 skriver:

Hvor mange og hvilke køretøjer, har jeres 3 årige. Der findes jo så mange slags og tænker lidt på om barnet får brugt såvel cykel som løbecykel hvis barnet har begge dele

Her har vi Løbecykel, alm cykel, scoter, 2 traktorer og alm løbehjul og de bliver alle brugt MEGET

Anmeld

2. juni 2012

Mussen2

9510 skriver:

Her har vi Løbecykel, alm cykel, scoter, 2 traktorer og alm løbehjul og de bliver alle brugt MEGET

Hold daop! Vi har kun løbecykel og scooter... så er det ikke fråds at ønske en cykel og en løbecykel
Sådan er løbehjul, hvor langt kan de løbe på det? Og hvornår kan de bruge det fra?

Anmeld

2. juni 2012

Brams

Mussen2 skriver:

Vores datter er 2½ og har 1 stor bil med tag, 2 prinsesse biler, en scooter med trailer, en traktor med trailer, en trehjulet cykel, en løbecykel - alle bliver flittigt brugt herhjemme

Anmeld

2. juni 2012

Mussen2

Brams skriver:

Vores datter er 2½ og har 1 stor bil med tag, 2 prinsesse biler, en scooter med trailer, en traktor med trailer, en trehjulet cykel, en løbecykel - alle bliver flittigt brugt herhjemme

Det er også en hel del, vi kan vist godt ønske lidt mere uden fare fo de ikke bliver brugt

Anmeld

2. juni 2012

Brams

Mussen2 skriver:

Det er også en hel del, vi kan vist godt ønske lidt mere uden fare fo de ikke bliver brugt

Ha ha ha, ja ved det godt, der er hele tiden noget fedt man synes de ikke kan leve foruden

Anmeld

2. juni 2012

9510

Mussen2 skriver:

Hold daop! Vi har kun løbecykel og scooter... så er det ikke fråds at ønske en cykel og en løbecykel
Sådan er løbehjul, hvor langt kan de løbe på det? Og hvornår kan de bruge det fra?

Jamen min søn er 2 1/2 og han spæner afsted på det, han har brugt de i ca 2 mdr, og der er ingen problemer..

det ser vildt ud ind i mellem når han er ved at miste ballancen 

Anmeld

2. juni 2012

Lullaby

Nu ved jeg at jeg sådan bevæger mig udenfor emnet da jeg snakker om begge mine unger der er 4 og 7 men herhjemme har vi:
1 cykel til den store
1 cykel til den mindste
1 overgangscykel fra lille til store
2 Scootere med anhænger
2 Løbecykler
2 Løbehjul.
Så her har vi en vognpark

Anmeld

2. juni 2012

Mussen2

Lullaby skriver:

Nu ved jeg at jeg sådan bevæger mig udenfor emnet da jeg snakker om begge mine unger der er 4 og 7 men herhjemme har vi:
1 cykel til den store
1 cykel til den mindste
1 overgangscykel fra lille til store
2 Scootere med anhænger
2 Løbecykler
2 Løbehjul.
Så her har vi en vognpark

Det er da noget af en vognpark. Nu er jeg nysgerrig, hvad er en overgangscykel?

Anmeld

2. juni 2012

Lullaby

Mussen2 skriver:

Det er da noget af en vognpark. Nu er jeg nysgerrig, hvad er en overgangscykel?

En lille cykel hvor der har været støttehjul på men de er taget af. Så først har de en lille cykel med støttehjul og så hopper de over på en uden før de tager den store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.