Bloggen har fået makeover ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

MorDk

I kan jo kigge forbi hvis det skulle have interesse...

www.morforaltid.blogspot.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Clisolka

MorDk skriver:

I kan jo kigge forbi hvis det skulle have interesse...

www.morforaltid.blogspot.com

Elsker layoutet 

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Babymor2010 skriver:

Elsker layoutet 

Ejjjj mange tak! Var lidt skeptisk... men sys egentlig det blev OK til sidst! Har siddet og rodet lidt med det *S* Før var siden domineret af farven GRØN! Blev jeg lidt træt af + at skriften jeg skrev med var den mindste og det var ikke så læseligt... SÅ bloggen fik en "Makeover"

Har set mange forskellige Blogs og jeg kan godt se at jeg ikke er liiiige så kreativ som jeg kunne være... meeen man skal jo også have tiden og talenterne *gg*

Anmeld

2. juni 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Ejjjj mange tak! Var lidt skeptisk... men sys egentlig det blev OK til sidst! Har siddet og rodet lidt med det *S* Før var siden domineret af farven GRØN! Blev jeg lidt træt af + at skriften jeg skrev med var den mindste og det var ikke så læseligt... SÅ bloggen fik en "Makeover"

Har set mange forskellige Blogs og jeg kan godt se at jeg ikke er liiiige så kreativ som jeg kunne være... meeen man skal jo også have tiden og talenterne *gg*

Jeg elsker farverne og baggrunden! Haha ja, jeg har heller ikke været så kreativ, men jeg skal have tiden til at lege - og lige pt. kan jeg ikke lige overskue det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.