Jobsamtale :-):-):-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

MyLove E

serinasmor skriver:

Ih .. spændende

Hvad er det for en stilling du har søgt ?

Krydser gerne fingre

Elevplads som ernærings assistent :-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

serinasmor

Tauf skriver:

S

Elevplads som ernærings assistent :-):-)

Så sidder man her og tænker .. gad vide hvad sådan en laver

Anede ikke du ville til at uddanne dig eller er under uddannelse ...

held og lykke i hvert fald

Anmeld

2. juni 2012

MyLove E

serinasmor skriver:

Så sidder man her og tænker .. gad vide hvad sådan en laver

Anede ikke du ville til at uddanne dig eller er under uddannelse ...

held og lykke i hvert fald

Det en de samme som en køkken assistent.. Men det skal jo altid ha et "finere" navn i dag. Men det er en som arbejder i store køkkener på plejehjem, sygehuse og lignende ...:-)

Jeg blev færdig med grundforløbet inden jeg gik på barsel:-) Men det er ikke nemt at få en plads:-(

Men prøver:-):-)

Anmeld

2. juni 2012

Clisolka

Tauf skriver:

Da vi i dag kom hjem fra ferie, lå der et brev hvor jeg er kaldt til jobsamtale på tirsdag

Men der stod så længere nede at jeg skulle melde tilbage inden 1juni om jeg kunne og ville til samtale.. Men læste jo først brevet i dag. Man skulle bare sms, så det gjorde jeg med det samme. Og skrev det som det var at jeg først havde set brevet i dag..

Fik en sms tilbage her til aften at det var fint..

SÅ.... YES JEG SKAL TIL SAMTALE :-):-):-):-):-)

Ej hvor spændende!! Jeg skal i hvert fald nok krydse 

Anmeld

2. juni 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Da vi i dag kom hjem fra ferie, lå der et brev hvor jeg er kaldt til jobsamtale på tirsdag

Men der stod så længere nede at jeg skulle melde tilbage inden 1juni om jeg kunne og ville til samtale.. Men læste jo først brevet i dag. Man skulle bare sms, så det gjorde jeg med det samme. Og skrev det som det var at jeg først havde set brevet i dag..

Fik en sms tilbage her til aften at det var fint..

SÅ.... YES JEG SKAL TIL SAMTALE :-):-):-):-):-)

Iiiiiih! Det er FANTASTISK! Tillykke! 

Anmeld

2. juni 2012

MyLove E

Babymor2010 skriver:

Ej hvor spændende!! Jeg skal i hvert fald nok krydse 

Mange tak skal du have:-) Skal nok komme med en opdate ..

Anmeld

2. juni 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Iiiiiih! Det er FANTASTISK! Tillykke! 

Ja det er så fedt:-)

Jeg er ked af at læse du ikke fik dit drømme job.. Håber snart du finde noget nyt:-)

Anmeld

2. juni 2012

Nettemor

2. juni 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Takker:-):-)

Anmeld

2. juni 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Ja det er så fedt:-)

Jeg er ked af at læse du ikke fik dit drømme job.. Håber snart du finde noget nyt:-)

Har heldigvis haft nogen dage til at komme mig i, og der må (bilder jeg mig selv ind) være en mening med galskaben! To samtaler, to afslag! Den første var jeg ret sikker på at jeg ville få afslag på, håbede det næsten da jeg fik besked om samtale et andet sted og der havde jeg en rigtig rigtig god følelse og fornemmelse da jeg tog derfra, men desværre kom beskeden om afslag samme dag kl. 20. Det første afslag fik jeg samme dag som besked om samtale nr to sted. Rutschebanetur uden lige. 

Det forhindrer mig dog ikke i at ønske andre både tillykke og held og lykke, for det er den fedeste følelse at få besked om samtale, når man inderligt ønsker det  Og så er man ikke til at skyde igennem. Så alverdens  Fra mig om den bedst tænkelige beslutning for dig og din kommende fremtid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.