Hvad sker der for min mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder, så forstår jeg slet ikke hvad der for min mens i denne periode. Normalt varer den mellem 5-7 dage (aldrig længere), men i denne cyklus har den nu varet i 12 dage og jeg bløder rimelig meget og har ondt i maven (meget oppustethed).

Nogen der har oplevet det eller ved om det er normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Ciss

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, så forstår jeg slet ikke hvad der for min mens i denne periode. Normalt varer den mellem 5-7 dage (aldrig længere), men i denne cyklus har den nu varet i 12 dage og jeg bløder rimelig meget og har ondt i maven (meget oppustethed).

Min søster blødte en gang ganske meget i 14 dage. Så gik hun til lægen, og hun havde vist noget vitaminmangel og en eller anden ubalance i kroppen..... Ved ikke nøjagtig, hvad det var. Det er længe siden nu. Men når det er så atypisk ville jeg personlig kontakte lægen.

Anmeld

2. juni 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

jeg tager b12 vitaminer af samme årsag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.