En spontan farvel-kage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.160 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Ansemusen

...til mit skønne danskhold på HF

Jeg havde længe tænkt, at jeg ville lave en fonfantkage til danskholdet, fordi vi bare har haft det så hyggeligt sammen hele året, men pga. sygdom hos os alle tre herhjemme, passede det ikke rigtigt ind alligevel. Men aftenen inden sidste skoledag lysnede det lidt og kl. 21 besluttede jeg mig for, at jeg altså VILLE have en kage med, som en slags "tak for i år og god sommer".

Det blev til en helt almindelig lækker banankage uden fyld (pga. den manglende tid) smurt op med en improvisseret smørcreme af Philadelphia Marabou, smør og flormelis - ganske udemærket og meget lækrere end ren smørcreme.

Pynten lavede jeg samme aften/nat - så jeg er egentlig ganske tilfreds med resultatet, tiden taget i betragtning

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Muhmi

Ansemusen skriver:

Jeg havde længe tænkt, at jeg ville lave en fonfantkage til danskholdet, fordi vi bare har haft det så hyggeligt sammen hele året, men pga. sygdom hos os alle tre herhjemme, passede det ikke rigtigt ind alligevel. Men aftenen inden sidste skoledag lysnede det lidt og kl. 21 besluttede jeg mig for, at jeg altså VILLE have en kage med, som en slags "tak for i år og god sommer".

Det blev til en helt almindelig lækker banankage uden fyld (pga. den manglende tid) smurt op med en improvisseret smørcreme af Philadelphia Marabou, smør og flormelis - ganske udemærket og meget lækrere end ren smørcreme.

Pynten lavede jeg samme aften/nat - så jeg er egentlig ganske tilfreds med resultatet, tiden taget i betragtning

Anmeld

2. juni 2012

Dot D

Godt gået på kort tid

Anmeld

2. juni 2012

pemiro

Hold da k**t....
Hvis den er improviseret og lavet på kort tid, så er jeg da ikke sikker på jeg tør se dine "almindelige" kager :O

WOOOOW hvor er den flot

Anmeld

2. juni 2012

Ditte-3

syntes den er vild flot og enkel en af de flotteste jeg har set

Anmeld

2. juni 2012

-Sigrid-

Ansemusen skriver:

Jeg er misundelig, du har da virkelig et taltent! :O

Anmeld

2. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

WOW  Imponerende! Hvor er den flot!

Anmeld

2. juni 2012

Faith

Super flot!

Anmeld

2. juni 2012

Ansemusen

Ej hvor er I altså bare søde!  Tusind tak for  de flotte kommentarer

Anmeld

2. juni 2012

Polkaprik

Hvor er den smuk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.