gravid ??? hvad skal man passe på i starten ??? HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

I torsdags synes jeg at jeg have flere symptomer på at være gravid, er dog lige stoppet med p-piller og gik hele tiden og tænkte på det selvom jeg også godt viste at p - pille stop også kunne give de symptomer, så jeg tog en test selvom det først er på mandag jeg har test dag, regner jeg da med, er nemig lige stoppe med p-piller , men hvis jeg har en reglmæssig mens. ville det være mandag det skulle komme. men jeg testet så svag posetiv, ikke hvad jeg regnet med men var mega glad, men så fik jeg ikke ro i mit hoved nu tænker jeg rigtig meget om jeg kan være glad eller om det bare er falsk alarm og fredag igen posetiv dog lidt tydeligere og i dag svag posetiv som i torsdag, men er virkelig i tvivl om det kan været rigtig. 

har dog læst at jeg skal tag forhehold som om jeg er gravid, men hvad er det man skal passe på i starten af graviteten ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Hej alle sammen

I torsdags synes jeg at jeg have flere symptomer på at være gravid, er dog lige stoppet med p-piller og gik hele tiden og tænkte på det selvom jeg også godt viste at p - pille stop også kunne give de symptomer, så jeg tog en test selvom det først er på mandag jeg har test dag, regner jeg da med, er nemig lige stoppe med p-piller , men hvis jeg har en reglmæssig mens. ville det være mandag det skulle komme. men jeg testet så svag posetiv, ikke hvad jeg regnet med men var mega glad, men så fik jeg ikke ro i mit hoved nu tænker jeg rigtig meget om jeg kan være glad eller om det bare er falsk alarm og fredag igen posetiv dog lidt tydeligere og i dag svag posetiv som i torsdag, men er virkelig i tvivl om det kan været rigtig. 

har dog læst at jeg skal tag forhehold som om jeg er gravid, men hvad er det man skal passe på i starten af graviteten ??

Kort fortalt. Du skal bare leve dit liv og lad hver med at drikke alkohold og helst ikke røge smøger. 

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

det vil ikke blive nogle problemer da jeg ikke ryger og det er meget ofte jeg drikker. 

men tak for svaret selvom.  Man kan vel ikke helt regne med at man er det inu, selvom der har været 3 teste der har vist svag positiv, når det er så tidlig i graviteten hvis det er. 

er sååå bange for at glæde mig. selv om det er mit største ønske hvis det er lykkes. 

Anmeld

2. juni 2012

Nattøs

Anonym skriver:

det vil ikke blive nogle problemer da jeg ikke ryger og det er meget ofte jeg drikker. 

men tak for svaret selvom.  Man kan vel ikke helt regne med at man er det inu, selvom der har været 3 teste der har vist svag positiv, når det er så tidlig i graviteten hvis det er. 

er sååå bange for at glæde mig. selv om det er mit største ønske hvis det er lykkes. 

Forståeligt nok :-) men som sagt lev dit liv

Anmeld

2. juni 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Går du fra, at du har taget folinsyre i nogle måneder...men ellers kig på Sundhedsstyrelsens hjemmeside, der står alle anbefalinger (men lad være med at blive hysterisk, det er der altså ikke nogen grund til, det er kun anbefalinger). 

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg har taget folinsyrer fra 14 dage før vi begynde med PB, da men læge sagde at jeg skulle det. 

brunden til jeg spørge er nu også bare fordi jeg er glad for det måske er lykkes så hurtig, nu jeg har en kronisk sygdom i unerlivet, og så vil jeg ikke være skyld i at risikere at det ikke bliver til noget. 

tænkte også sådan noget med at tømme kattebakke fx, da jeg har kat, og folk siger at det må man ikke når man er gravid, men gælder det allerede fra starten af graviteten ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.