mad i picknik kurven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Nemlig men det skal jo ikke være sådan, at du sidder og er nervøs for at spilde!

Den anden salat jeg foreslog er også skøn med kylling, stegt andebryst eller lufttørret skinke i, hvis den skulle bruges som en frokostret

det skal bruges om aftenen... men har intet imod salat til aften... det er mere manden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

tarkoflen

Kay skriver:

det skal bruges om aftenen... men har intet imod salat til aften... det er mere manden

Ja hvis det er til aftensmad, bliver det nok en presser

Håber du finder på noget lækkert! Og at vejret bliver bedre end det er lige nu!

Anmeld

10. juni 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Ja hvis det er til aftensmad, bliver det nok en presser

Håber du finder på noget lækkert! Og at vejret bliver bedre end det er lige nu!

har lidt tænkt at havde en masse små retter med vi kan sidde og hapse lidt af

Anmeld

10. juni 2012

tarkoflen

Kay skriver:

har lidt tænkt at havde en masse små retter med vi kan sidde og hapse lidt af

Det er også bare det lækreste i hele verden, hvis du spørger mig jeg ville klart vælge den lette tapas agtige løsning hvis det var mig

Anmeld

10. juni 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Det er også bare det lækreste i hele verden, hvis du spørger mig jeg ville klart vælge den lette tapas agtige løsning hvis det var mig

jaaa... men hvilke??

Anmeld

10. juni 2012

tarkoflen

Kay skriver:

jaaa... men hvilke??

Altså den ultra nemme er jo at gå ned til en delikatesseforreting og købe lækre pølser, skinker og måske noget pate og så bage eller købe noget lækkert brød og enten lave eller købe noget oliventapanade, rød og grøn pesto, måske noget humus eller hvad l nu er til og så måske lave en lækker tomatsalat, vandmelonsalat eller hvad du har lyst til... Det er der ikke meget arbejde i og det er bare så lækkert!

Hvis du vil lave lidt mere selv, så asparges viklet med bacon eller lufttørret skinke og stegt på panden, dadler med lufttørret skinke omkring og så ind i ovnen, kæmperejer i noget lækkert marinade og stegt på panden, eller måske tage en engangsgrill med og stege tingene på den

Man kunne også lave en tortillia, smøre den med friskost og måske lidt pesto, på med lidt salat og så røget laks, noget kylling eller måske noget chorizo, rul den stramt sammen og put i husholdningsfilm, så den holder formen og så servere salat til, det kan også indgå som tapas

Og hvis l er til ost, så er det jo også altid lækkert med lidt forskelligt ost

Anmeld

10. juni 2012

La´chrissen

Kay skriver:

hvad kan du aller bedst li at lå med af mad i din picknik kurv???

vi skal jo giftes om 3 uger... og der holder vi picknik bryllup på stranden bagefter.... men hvad skal vi dog finde på at putte i kurven??

vi er enige om at vi skal havde jordbær og melon med.... og hyldeblosmt saft til frk. flodhest...

men hvad mere??? det skal udgøre et aftens måltid... men skal kunne indtages i hvis kjole så uden for meget snask...

Hva med kylling, pikant ost, bacon og championg i butterdej. Lavet i små hapser. Hvor det hele er skåret i bitte små stykker og vendt med pikantost og krydderi. Og så pakket ind i butterdej.

Anmeld

10. juni 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Altså den ultra nemme er jo at gå ned til en delikatesseforreting og købe lækre pølser, skinker og måske noget pate og så bage eller købe noget lækkert brød og enten lave eller købe noget oliventapanade, rød og grøn pesto, måske noget humus eller hvad l nu er til og så måske lave en lækker tomatsalat, vandmelonsalat eller hvad du har lyst til... Det er der ikke meget arbejde i og det er bare så lækkert!

Hvis du vil lave lidt mere selv, så asparges viklet med bacon eller lufttørret skinke og stegt på panden, dadler med lufttørret skinke omkring og så ind i ovnen, kæmperejer i noget lækkert marinade og stegt på panden, eller måske tage en engangsgrill med og stege tingene på den

Man kunne også lave en tortillia, smøre den med friskost og måske lidt pesto, på med lidt salat og så røget laks, noget kylling eller måske noget chorizo, rul den stramt sammen og put i husholdningsfilm, så den holder formen og så servere salat til, det kan også indgå som tapas

Og hvis l er til ost, så er det jo også altid lækkert med lidt forskelligt ost

man må ikke grille der hvor vi skal være... så det skal være noget der kan være koldt eller stuetemp når det skal spises

men resten af ideerne lydder fint

Anmeld

10. juni 2012

Kay

La´chrissen skriver:

Hva med kylling, pikant ost, bacon og championg i butterdej. Lavet i små hapser. Hvor det hele er skåret i bitte små stykker og vendt med pikantost og krydderi. Og så pakket ind i butterdej.

det lydder lækkert

Anmeld

10. juni 2012

Maja_4000

Kay skriver:

nu har jeg prøvet at lave pirogger... eller... jeg er ik den bedste til at følge opskrifter... så læste et par stykker og så lavede jeg dem ud fra hvad jeg lige sys

og de smagte super godt... både varme og kolde... så det kommer der helt sikkert i kurven så skal jeg også bare finde nogle andre ting at putte i

Hvilket fyld kommer du i så ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.