Legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor til Frederic skriver:

vi har en dreng på 3½ og vi har alle sæsonpas dertil.

Han elsker at være derude og ha været derude 4 gange sidn de åbned i år..

Dejligt at se dig tilbage!! Går det godt med det hele? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

StineW79

Kvist skriver:

Det bare med at komme afsted, hun vil da elske det

Vi sku da ha spurt om i sku ha været med x

Anmeld

2. juni 2012

StineW79

Vi har nu været afsted hele dagen nu og jeg ved godt nok ik hvem der er mest træt, thea eller mig! Den sidste times tid har jeg bare siddet med fødderne oppe, mens thea har trugget rundt med far! God løsning  Vh stine

Anmeld

2. juni 2012

StineW79

Ih syntes godt nok min lille pige er ved at blive stor ! Nu køre hun rundt i karussel helt selv dejligt! Vh stine

Anmeld

2. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

StineW79 skriver:

Dejligt at se dig tilbage!! Går det godt med det hele? Vh stine

håber i havde en god tur i legoland? har i langt derhen?

og tak, har idag oprettet denne tråd; https://www.baby.dk/debat/176755pi1/boern-01-aar/en-update-paa-charmepigen-er-stolt--billeder.aspx

Anmeld

2. juni 2012

StineW79

håber i havde en god tur i legoland? har i langt derhen?

og tak, har idag oprettet denne tråd; https://www.baby.dk/debat/176755pi1/boern-01-aar/en-update-paa-charmepigen-er-stolt--billeder.aspx

Vi er her ska stadig. Dog sidder jeg bare og slapper af, mens thea og far suser rundt! Thea har lige opdaget slik butikken  Må lige ind og kigge på din tråd når vi kommer hjem! Vh stine

Anmeld

2. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

StineW79 skriver:

Vi er her ska stadig. Dog sidder jeg bare og slapper af, mens thea og far suser rundt! Thea har lige opdaget slik butikken  Må lige ind og kigge på din tråd når vi kommer hjem! Vh stine

vi var også 6 timer derude sidst...

her er det også mig der sidder hist og pist, da jeg har lillefis på enten arm eller barnevogn..

Anmeld

2. juni 2012

StineW79

vi var også 6 timer derude sidst...

her er det også mig der sidder hist og pist, da jeg har lillefis på enten arm eller barnevogn..

Vi er lige kommet hjem for 30 min siden, thea er blevet spist af og puttet og vi har smidt os på sofaerne med føderne oppe og en kæleyg kat hver! Utrolig hvor træt man ka blive af holde weekend!! Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Vi sku da ha spurt om i sku ha været med x

Kunne da have været hygge, og Albert og jeg var alene det meste af dagen i går.. Men har fået Morten til at love vi snart skal i Legoland..

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

Kvist skriver:

Kunne da have været hygge, og Albert og jeg var alene det meste af dagen i går.. Men har fået Morten til at love vi snart skal i Legoland..

Thea er helt smadret i dag, fordi hun gik så meget i går. Vi var derude i 7 timer. Hun har taget en time på sofaen og tror hun ska ha en lang lur igen sener! X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.