Forslag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Bambii

Heej allesammen

Har i nogle forslag til hvad Min søster, min nevø(7mdr) og jeg kan lave i dag? Fra Århus og ned, helst ikke udendørs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Bambii

Slet ikke nogen forslag? 

Anmeld

2. juni 2012

tarkoflen

Jeg sad og tænkte noget legeland, men så opdagede jeg at din søn var 7 måneder og ikke 7 år

Altså der er jo altid et shoppingcenter, men jeg ved ikke om din søn gider det ellers har jeg ikke mange forslag til indendørs ting... Det skulle da lige være Randers regnskov, der er en masse farver og dyr din søn kan kigge på, men det er jo mere nord på, end det du søger

Hov der er også aqua i Silkeborg, ved ikke om det er i den rigtige retning, for det er jo lidt ind i landet...

Held og lykke med at finde på noget!

Anmeld

2. juni 2012

Bambii

tarkoflen skriver:

Jeg sad og tænkte noget legeland, men så opdagede jeg at din søn var 7 måneder og ikke 7 år

Altså der er jo altid et shoppingcenter, men jeg ved ikke om din søn gider det ellers har jeg ikke mange forslag til indendørs ting... Det skulle da lige være Randers regnskov, der er en masse farver og dyr din søn kan kigge på, men det er jo mere nord på, end det du søger

Hov der er også aqua i Silkeborg, ved ikke om det er i den rigtige retning, for det er jo lidt ind i landet...

Held og lykke med at finde på noget!

Tak for forslag

Det er nogle gode forslag shopping har vi også snakket om, men det er bare altid det, det ender med.. Det bliver lidt det samme hver gang.. 

Anmeld

2. juni 2012

tarkoflen

Bambii skriver:

Tak for forslag

Det er nogle gode forslag shopping har vi også snakket om, men det er bare altid det, det ender med.. Det bliver lidt det samme hver gang.. 

Der er jo bare ikke så meget andet indendørs at lave med en baby der er ikke meget sjov i wellness hygge med en baby jeg håber I finder noget godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.