Er der en regel om de prøver der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Solstrålebørn

Kofoed. skriver:

mener at have hørt, at man skal have de 4 køretimer, fra man tager teori prøven til køreprøven. Men altså, det tager jo maks en uge, da man jo ofte har en eller to lige før selve køreprøven.

Det tager så ikke en uge at fyre de 4 timer af i trafikken... Det tager lidt længere tid...  Her variere det meget om det er 1 eller 2 kørelektioner jeg har pr. gang.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

L&V

Solstrålebørn skriver:

Okey, for at det skal gå op med at det tager 3 måneder at tage, vil det vel egentlig også passe med at køreprøven ligger i starten af næste måned.. ?

Ja det burde det.. ved min var der bare en måneder ventetid

Anmeld

1. juni 2012

Kofoed.

Solstrålebørn skriver:

Det tager så ikke en uge at fyre de 4 timer af i trafikken... Det tager lidt længere tid...  Her variere det meget om det er 1 eller 2 kørelektioner jeg har pr. gang.. 

Hvis du tager to timer mandag og fredag middag er køreprøven, så tager man da lige to fra ti til tolv en uge, ha ha. Men ja. Har du kørt nat inden teoriprøven? Synes der var noget, man ikke måtte, før teoriprøven var bestået, men ja, har ikke taget mit kort endnu, så prøver at huske hvordan det var, da min søster tog det for 4 år siden. Der er sikkert sket ændringer sidenhen.

Men har bare læst, at tre måneder var ret hurtigt, men det er måske også ændret?

Anmeld

1. juni 2012

Solstrålebørn

Kofoed. skriver:

Hvis du tager to timer mandag og fredag middag er køreprøven, så tager man da lige to fra ti til tolv en uge, ha ha. Men ja. Har du kørt nat inden teoriprøven? Synes der var noget, man ikke måtte, før teoriprøven var bestået, men ja, har ikke taget mit kort endnu, så prøver at huske hvordan det var, da min søster tog det for 4 år siden. Der er sikkert sket ændringer sidenhen.

Men har bare læst, at tre måneder var ret hurtigt, men det er måske også ændret?

Det tager stadig 3 måneder... Har kørt nattekørsel.. Har intet hørt om at der er noget man først må efter bestået teoriprøve... 

Måske du tænker på glatbane kørsel? Det er jo lige inden køreprøve..

Anmeld

2. juni 2012

Becks

Solstrålebørn skriver:

Altså den dag idag... 

Når man har taget teoriprøve - Hvor længe skal der så gå før man må gå op til køreprøve uanset alder...? 

Er der nogle der ved noget om det? 

Må man f.eks godt sige at man helst vil op til køreprøve i starten af næste måned? 

Har pt. være i gang i 2 måneder i morgen, det tager jo 3 måneder at tage +/-... 

Så skal vel egentlig først regne med at køreprøven ligger i starten af næste måned?

Du kan først komme op til til køreprøve når:

Der er en bestået teoriprøve.

Du har været på glatbane.

Når du har haft de lovpligtige køretimer på vej.

Anmeld

2. juni 2012

Lykke:)

Så vidt jeg ved, er der ingen regler  

Men derimod skal din kørelærer afgøre om du er klar til køreprøven  

Anmeld

2. juni 2012

Kofoed.

Solstrålebørn skriver:

Det tager stadig 3 måneder... Har kørt nattekørsel.. Har intet hørt om at der er noget man først må efter bestået teoriprøve... 

Måske du tænker på glatbane kørsel? Det er jo lige inden køreprøve..

Kan det være det er den så. Men held og lykke, når du en gang kan komme op

Anmeld

2. juni 2012

Plysbjørnen

Solstrålebørn skriver:

Altså den dag idag... 

Når man har taget teoriprøve - Hvor længe skal der så gå før man må gå op til køreprøve uanset alder...? 

Er der nogle der ved noget om det? 

Må man f.eks godt sige at man helst vil op til køreprøve i starten af næste måned? 

Har pt. være i gang i 2 måneder i morgen, det tager jo 3 måneder at tage +/-... 

Så skal vel egentlig først regne med at køreprøven ligger i starten af næste måned?

Du skal have bestået din teori-prøve før du kan komme på glat bane. og Du skal være fyldt 18 før du kan komme til prøve...Men der plejer normalt at gå ca 1 måned fra Teoriprøve før du kommer til køreprøve...

Anmeld

3. juni 2012

Solstrålebørn

Aniteb skriver:

Du skal have bestået din teori-prøve før du kan komme på glat bane. og Du skal være fyldt 18 før du kan komme til prøve...Men der plejer normalt at gå ca 1 måned fra Teoriprøve før du kommer til køreprøve...

Tak for svar... 

Anmeld

3. juni 2012

Solstrålebørn

BigBabyDream skriver:

Så vidt jeg ved, er der ingen regler  

Men derimod skal din kørelærer afgøre om du er klar til køreprøven  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.