er du clavoriant??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Kay

StineW79 skriver:

Det er faktisk også lidt imponerende at du ik har været ved købmand i så længe!! 

Trode ellers lige at jeg havde lidt evner  Ej jeg holder mig til den med at det er din kærste som har forlagt den!! Vh stine

ja det er også lettere at give ham skylden...

jamen der ligger ik rigtig nogen købmand her omkring...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

crille

Finder du en der kan sådan nogle tricks, så mangler jeg mit ene dankort til madkontoen.. ups.. Nu har det været væk så længe at jeg nok hellere snart må få det lukket og bestilt nyt.

Syntes godt nok hukommelsen allerede tager fusen på mig nogen gange.. Samme hos dig? Hvad skal der ikek ske, når ammehjernen slår ind.. hehe

Anmeld

1. juni 2012

Kay

crille skriver:

Finder du en der kan sådan nogle tricks, så mangler jeg mit ene dankort til madkontoen.. ups.. Nu har det været væk så længe at jeg nok hellere snart må få det lukket og bestilt nyt.

Syntes godt nok hukommelsen allerede tager fusen på mig nogen gange.. Samme hos dig? Hvad skal der ikek ske, når ammehjernen slår ind.. hehe

ja den der hukommelse er foralvor pletvis...

kærestens arbejds kollega siger det er helt normalt for gravide kvinder i slutningen af graviditeten af glemme ting... så da jeg begynte at glemme ting sagde han bare... "hmm... så havde søren sgu ret"

Anmeld

1. juni 2012

crille

Kay skriver:

ja den der hukommelse er foralvor pletvis...

kærestens arbejds kollega siger det er helt normalt for gravide kvinder i slutningen af graviditeten af glemme ting... så da jeg begynte at glemme ting sagde han bare... "hmm... så havde søren sgu ret"

haha.. fin indstilling.. min har aldrig været helt god, men kun værre nu.. heldigvis tager min mand det også ret pænt, men det er ikke lige nemt altid.. 

Anmeld

1. juni 2012

Kay

crille skriver:

haha.. fin indstilling.. min har aldrig været helt god, men kun værre nu.. heldigvis tager min mand det også ret pænt, men det er ikke lige nemt altid.. 

ej min har heller aldrig været 100% skarp... eler jo på ubrugelige ting

men nu er den da helt væk...

Anmeld

2. juni 2012

Lykke:)

Lad os bare give din kæreste skylden! Det er da nemmest

Håber du finder din kalender 

Anmeld

2. juni 2012

Kay

BigBabyDream skriver:

Lad os bare give din kæreste skylden! Det er da nemmest

Håber du finder din kalender 

tak og ja nemmest...

Anmeld

2. juni 2012

Lykke:)

Kay skriver:

tak og ja nemmest...

Ja nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.