Undre mig (ang. betaling af vs)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Mille82

Hov skal lige siges at jeg hver gang udfylder alt det med debitor og kunde nr, og jeg får også at vide at den er tilmeldt BS....det er den så bare ikke når det kommer til dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Nadia&Daniel

Mille82 skriver:

I får nok regningen i neboks eller på papir en af de næste dage. I 8 mdr er det ikke lykkedes mig at tilmelde vores til BS. Den er ellers blevet betalt via BS i over 1 år, men pludselig uden varsel eller forklaring blev kun dagplejen afmeldt. Jeg har prøvet både via netbank, borger.dk og snakket med både bank og kommune, men ingen kan forklare mig hvorfor den ikke kan betales via BS. Men både bank og kommune sagde at der faktisk var en hel del der ikke kunne melde den til BS . Det drejer sig ikke om penge på kontoen, det er et rent teknisk spørgsmål som ingen rigtig kan forklare, suk..

Kan se det er blevet betalt sidste mdr. via pbs.. Men har ikke fået e-boks ang. den i sidste mdr. og kommende mdr. Så må lige ringe til kommunden mandag..

Anmeld

1. juni 2012

Mother-love

Der kan være sket en fejl. Hvad med at ringe til banken mandag og høre om den er kørt ind. Ellers så ring til kommunen og hør om det er en fejl. For hvis du venter får du bare en rykker og det er træls.

Anmeld

1. juni 2012

Mille82

Nadia&Daniel skriver:

Kan se det er blevet betalt sidste mdr. via pbs.. Men har ikke fået e-boks ang. den i sidste mdr. og kommende mdr. Så må lige ringe til kommunden mandag..

Vores PBS fungerede også upåklageligt. Det er sædvanligvis her d 4-6 i måneden den skal betales, så du kan nå at tjekke med banken, 250,- i rykkergebyr er bare så dumme penge, når nu man går og venter på den.

Anmeld

1. juni 2012

Nadia&Daniel

Mille82 skriver:

Vores PBS fungerede også upåklageligt. Det er sædvanligvis her d 4-6 i måneden den skal betales, så du kan nå at tjekke med banken, 250,- i rykkergebyr er bare så dumme penge, når nu man går og venter på den.

Vi plejer at skulle betale den 6 (eller 7) i hver mdr. - så kan lige nå at tjekke op på det på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.