Jeg fødte d. 15/5 en dejlig lille dreng
Det er vores første barn, så det hele er jo nyt for os men heldigvis falder forældreskab jo en' naturligt 
MEN - Jeg er meget i tvivl omkring det med sut!
Jeg har snakket med SP om det og hun siger jeg selv kan fornemme hvornår han er klar.
Han ammer rigtig fint og har gjort det lige fra start, så det er jo fint på plads. Han spiser rigtig godt og det kører som det skal.
Det er om aftenen han godt kan blive lidt pyldret og gerne vil småspise mange gange, jeg prøvede i går at give ham sutten for første gang og den tog han til sig med det samme, men jeg fik med det samme dårlig samvittighed, da jeg føler det en "prop" jeg stikker i ham og dermed overdøver hans behov.
Jeg over analyserer nok - men fik pludselig følelsen af at være en dårlig mor ved at give ham sutten 
Den blev taget fra ham og han fik bryst... hvilket han jo syntes var dejligt! Men han faldt stort set i søvn med det samme ved brystet så han var jo ikke som sådan sulten...
Jeg har læst at flere her inde har børn der aldrig har haft behov for sut og jeg ønsker bestemt ikke at skabe behovet hos ham hvis ikke det er nødvendigt.
Nogen gode råd? 
Anmeld