Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor finder jeg sådan nogle..
er selv brøndby fan men min lillebror der fylder 12 ønsker sig billetter til en fck kamp men syndes de er lidt dyre..
er der nogle steder at få dem billigere ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Princesspigen skriver: hvor finder jeg sådan nogle.. er selv brøndby fan men min lillebror der fylder 12 ønsker sig billetter til en fck kamp men syndes de er lidt dyre.. er der nogle steder at få dem billigere ?
Darling<3 skriver: Sæsonen er slut - fodbolden starter op igen efter sommer engang
Sæsonen er slut - fodbolden starter op igen efter sommer engang
billetterde må gerne være til næste sæsonng så ? ? hvis man kan det ?
Princesspigen skriver: billetterde må gerne være til næste sæsonng så ? ? hvis man kan det ?
Darling<3 skriver: Uhhh, tror ikke at man kan købe billetter endnu:/Prøv at kigge på dba, der burde ligge nogle billetter hvis man kan kan købe allerede nu
Uhhh, tror ikke at man kan købe billetter endnu:/Prøv at kigge på dba, der burde ligge nogle billetter hvis man kan kan købe allerede nu
arr okay, super tak
mener ik der er lavet kamp program og sat biletter tilsalg for næste serson endnu... da den for "i år" lige er afsluttet....
oftes er ude kampene mod de "mindre hold" som fx. lyngby (der jo så lige er rykket ned) billigere i billet pris end hjemme kampene
Kay skriver: mener ik der er lavet kamp program og sat biletter tilsalg for næste serson endnu... da den for "i år" lige er afsluttet.... oftes er ude kampene mod de "mindre hold" som fx. lyngby (der jo så lige er rykket ned) billigere i billet pris end hjemme kampene
arr okay smart nok min storebror nævnte noget med et sæson kort men kunne ikke lige finde shoppen på deres hjemmesiden så fandt ikke prisen..
Princesspigen skriver: arr okay smart nok min storebror nævnte noget med et sæson kort men kunne ikke lige finde shoppen på deres hjemmesiden så fandt ikke prisen..
ja et serson kort ville også være en god gave
ville gerne hjælpe med at lede... men vil ik forurene min pc med at gå ind på den hjemmeside...
Kay skriver: ja et serson kort ville også være en god gave ville gerne hjælpe med at lede... men vil ik forurene min pc med at gå ind på den hjemmeside...
puha, nej var heller ikke meget for at gå ind på deres side..
fik helt ondt i øjnene hihi
Princesspigen skriver: puha, nej var heller ikke meget for at gå ind på deres side.. fik helt ondt i øjnene hihi
kan jeg godt forstå...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128