Kan man være sikker på ÆL hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Jupiter

En ÆL-test viser næsten-positiv?

Ja altså, når nu testen viser en lidt svagere streg end test-stregen, så er der jo ikke ÆL men det er vel "tæt på"?

Betyder det så at der med sikkerhed kommer ÆL på et tidpunkt i løbet af kortere tid, eller skal testen vise 100 % positiv før man er helt sikker på at der kommer/er ÆL?

Jeg har tænkt på alle de tests man kan ende med at bruge i hver periode, og hvis man bare var sikker på at ÆL kom på et tidspunkt, når stregen var til stede (uanset tydelighed), så var det da smart at spare på testene og bare dyrke en masse sex

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

MKuhr

Stlun07 skriver:

En ÆL-test viser næsten-positiv?

Ja altså, når nu testen viser en lidt svagere streg end test-stregen, så er der jo ikke ÆL men det er vel "tæt på"?

Betyder det så at der med sikkerhed kommer ÆL på et tidpunkt i løbet af kortere tid, eller skal testen vise 100 % positiv før man er helt sikker på at der kommer/er ÆL?

Jeg har tænkt på alle de tests man kan ende med at bruge i hver periode, og hvis man bare var sikker på at ÆL kom på et tidspunkt, når stregen var til stede (uanset tydelighed), så var det da smart at spare på testene og bare dyrke en masse sex

jeg fik en svag positiv ægløsningstest og det passer i dag med min termin, det passer ikke med sidste menstruations første dag.

men du testede vel dagene før og dagene efter?

Anmeld

2. juni 2012

Jupiter

Mrs. skriver:

jeg fik en svag positiv ægløsningstest og det passer i dag med min termin, det passer ikke med sidste menstruations første dag.

men du testede vel dagene før og dagene efter?

Nej jeg testede i torsdags, hvor stregen var der, men ikke tydeligere end test-stregen.

Og så var det at jeg kom til at tænke over om det at stregen bare var der (uanset tydelighed), i sig selv var bevis på at ÆL vil være der en af de efterfølgende dage.

Ved godt det er et lidt teknisk spørgsmål

Anmeld

3. juni 2012

MKuhr

Stlun07 skriver:

Nej jeg testede i torsdags, hvor stregen var der, men ikke tydeligere end test-stregen.

Og så var det at jeg kom til at tænke over om det at stregen bare var der (uanset tydelighed), i sig selv var bevis på at ÆL vil være der en af de efterfølgende dage.

Ved godt det er et lidt teknisk spørgsmål

min var ligesom din. og det passer med tidspunktet mht ægtesten og ikke menstruationen. så jeg ved ikke hvor meget man skal gå op i hvor tydelig den der.. hvis der er en streg så må den jo indikerer at der er noget eller noget på vej eller lige har været der..

Anmeld

3. juni 2012

babymus77

Den måned jeg blev gravid, der var min test negativ på det tidspunkt den burde ha været positiv!!!! Så jeg må ha haft æl på et helt andet tidspunkt der:-))

Anmeld

3. juni 2012

Jupiter

Mrs. skriver:

min var ligesom din. og det passer med tidspunktet mht ægtesten og ikke menstruationen. så jeg ved ikke hvor meget man skal gå op i hvor tydelig den der.. hvis der er en streg så må den jo indikerer at der er noget eller noget på vej eller lige har været der..

Ja det var ligesom lidt det jeg tænkte

Anmeld

3. juni 2012

Jupiter

babymus77 skriver:

Den måned jeg blev gravid, der var min test negativ på det tidspunkt den burde ha været positiv!!!! Så jeg må ha haft æl på et helt andet tidspunkt der:-))

Ja det lyder det da til - så var det heldigt du havde fanget den alligevel

Anmeld

3. juni 2012

babymus77

Stlun07 skriver:

Ja det lyder det da til - så var det heldigt du havde fanget den alligevel

Jaa eller også er den bare positiv når der er den mindste streg!!! :-) ??!!

Anmeld

3. juni 2012

Jupiter

babymus77 skriver:

Jaa eller også er den bare positiv når der er den mindste streg!!! :-) ??!!

Jamen hvis det var sådan, hvorfor tester man så bare løs indtil den er tydelig nok?

Ja jeg kan ikke blive klog på det test-system

Anmeld

3. juni 2012

babymus77

Stlun07 skriver:

Jamen hvis det var sådan, hvorfor tester man så bare løs indtil den er tydelig nok?

Ja jeg kan ikke blive klog på det test-system

Næhh jeg kan heller ikke!!!:-) metoden med sex hver 2 dag er nok bedre;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.