Hvad kan jeg lave af fiskefars?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.556 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Michalala

Jeg har en masse fiskefars. Men ved kun af, at jeg kan bruge farsen til fiskefrikadeller - og det går altså hen og bliver lidt ensformigt i længden. Nogle gode ideer til, hvad jeg ellers bruge den til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

tarkoflen

Steg alle fiskefrikadellerne og smid dem i fryseren I ikke får spist, så er de lige til at tage op en dag, hvor I ikke har så meget tid eller tages op til madpakkerne

Jeg har desværre ikke andre ideer til fiskefars

Anmeld

1. juni 2012

Maja_4000

Du kan tage en klat fiskefars og ligge på f.eks. en rødspættefilet (eller skrubbe/ising/rødtunge/osv.) , rulle den sammen og smide den i ovnen evt. på en bund af grøntsager

Jeg rører nogle gange rejer i farsen når jeg laver fiskefrikadeller , så er det da ikke helt det samme

Anmeld

1. juni 2012

Maja_4000

Her er også lidt forslag   http://2gangeomugen.dk .. Bare søg på "fars" (:

Anmeld

1. juni 2012

Michalala

Maja_4000 skriver:

Du kan tage en klat fiskefars og ligge på f.eks. en rødspættefilet (eller skrubbe/ising/rødtunge/osv.) , rulle den sammen og smide den i ovnen evt. på en bund af grøntsager

Jeg rører nogle gange rejer i farsen når jeg laver fiskefrikadeller , så er det da ikke helt det samme

Tak for dine forslag... Det lyder som en god ide med det med at ligge det på en form for filet og i ovnen. Det må afprøves

Også godt lige at blive mindet om det link. Blev lige inspireret til alt muligt andet "fiskemad"

Anmeld

1. juni 2012

Michalala

tarkoflen skriver:

Steg alle fiskefrikadellerne og smid dem i fryseren I ikke får spist, så er de lige til at tage op en dag, hvor I ikke har så meget tid eller tages op til madpakkerne

Jeg har desværre ikke andre ideer til fiskefars

Det gør vi faktisk også. Og jeg bruger dem også til madpakker. Kan helt vildt godt lide fiskedeller- nogle gange blir' det bare lidt ensformigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.