Det der med ægget sætter sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.521 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Anonym trådstarter

Der er sikkert et andet emne om dette her, men jeg kan simpelthen ikke finde det .

Men, jeg tænkte .

Når ægget sætter sig fast i livmoderen, og man bliver gravid (ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det), kan man så mærke det?

Bliver ens udflåd anden farve(brunlig, rødlig), bliver man helt "hård" i den nederste del af maven ? .

eller gør det ondt når ægget sætter sig fast ? .

Ved ikke lige om i forstår hvad jeg mener, eller om i kan svare på det . men jeg er bare nysgerrig .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

MorDk

Hej med dig

Nogle siger de kan mærke når ægget sætter sig fast (jeg lagde ikke mærke til det) Det skulle vidst føles som en stikkende fornemmelse og for nogle krampe agtigt

1 uge efter min æl var min mave oppustet og lidt spændt nederst...

Men det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde...

Anmeld

1. juni 2012

Ciss

Anonym skriver:

Der er sikkert et andet emne om dette her, men jeg kan simpelthen ikke finde det .

Men, jeg tænkte .

Når ægget sætter sig fast i livmoderen, og man bliver gravid (ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det), kan man så mærke det?

Bliver ens udflåd anden farve(brunlig, rødlig), bliver man helt "hård" i den nederste del af maven ? .

Ved ikke lige om i forstår hvad jeg mener, eller om i kan svare på det . men jeg er bare nysgerrig .

Jeg syntes, det føltes som et insekt, der bed. Inde i kroppen, om du forstår.

Derefter kom der en minimal lille pletblødning.

Men mange mærker det vist slet ikke.

Anmeld

1. juni 2012

morbibi

Anonym skriver:

Men, jeg tænkte .

Aner ikke hvordan man beviser, at det er det man mærker

Anmeld

1. juni 2012

Tona

Anonym skriver:

Men, jeg tænkte .

Jeg mærkede det ikke som sådan, men jeg var oppustet allerede omkring en uge efter ÆL og helt nede i den nederste del af maven blev det mere hårdt. Jeg har dog prøvet at have stikken og niven i starten af mine graviditeter, altså før jeg kunne teste positiv, men jeg ved ikke om det var ægget der satte sig fast. Jeg husker ikke at der kom ændret udflåd.

Anmeld

1. juni 2012

Annette A

Har hørt det kan føles meget forskelligt. Fra ubehag med opkastninger eller med blødning eller stikken i maven.

Selv har jeg oplevet at mærke noget til det i tre ud af fire graviditeter. Den ene gang vågnede jeg om natten med voldsom graviditetsfornemmelse (kvalme) og var voldsomt utilpas som om jeg var lukket inde i en osteklokke. En lille time senere var fornemmelsen væk som dug fra solen og dukkede først op efter udebleven mens i mildere form.

Anden gang jeg oplevede ægimplantation var også en nat hvor jeg vågnede med menslignende smerter og kramper i underlivet som næsten ikke var til at sove for. Det varede nogle timer og var væk om morgnen, men havde lidt den der graviditetsfornemmelse resten af dagen.

Denne her gang oplevede jeg udelukkende en implantationsblødning uden smerter eller fornemmelser, så det har været vildt forskellige oplevelser og første gang jeg blev gravid mærkede jeg intet til noget.

Men det har været sjovt at opleve fordi man inden testid ved at noget måske blev til noget, hvis ægget havde haft succes med at sætte sig fast.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.