Har hørt det kan føles meget forskelligt. Fra ubehag med opkastninger eller med blødning eller stikken i maven.
Selv har jeg oplevet at mærke noget til det i tre ud af fire graviditeter. Den ene gang vågnede jeg om natten med voldsom graviditetsfornemmelse (kvalme) og var voldsomt utilpas som om jeg var lukket inde i en osteklokke. En lille time senere var fornemmelsen væk som dug fra solen og dukkede først op efter udebleven mens i mildere form.
Anden gang jeg oplevede ægimplantation var også en nat hvor jeg vågnede med menslignende smerter og kramper i underlivet som næsten ikke var til at sove for. Det varede nogle timer og var væk om morgnen, men havde lidt den der graviditetsfornemmelse resten af dagen.
Denne her gang oplevede jeg udelukkende en implantationsblødning uden smerter eller fornemmelser, så det har været vildt forskellige oplevelser og første gang jeg blev gravid mærkede jeg intet til noget.
Men det har været sjovt at opleve fordi man inden testid ved at noget måske blev til noget, hvis ægget havde haft succes med at sætte sig fast. 
Anmeld