„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Bryndis skriver:
Hvad hvis jeg ikke flytter længere væk end at jeg kan aflevere drengene i deres dp og bh til daglig?
Og vi havde først tænkt på 7/7 ordningen men når jeg tænker over det så er det jo skide synd for børnene hvis de ikke kan få en fast bolig. Så derfor ville jeg foreslå 10/4 til mig.
Men hvis børnene ikke får bopælsadresse hos deres far så kan han ikke sidde i huset for det er netop børnepengene han vil have ind i budgettet så han kan have råd til at blive i huset.
Men jeg vil bare ikke risikere at han får børnene mere end jeg gør.
Jeg ville personlig ikke gøre, men ordne det på anden måde....
Han kan ende med at tage røven på dig og da han har bopælen, står du ringe i forhold til dine børn.
Jeg synes du skal beholde adressen, så du står godt i forhold til dine børn.
Jeg har en veninde, som deler børnene med eks manden altså 7/7 og hun lod den lille have bopælen hos faderen, da han ville få problemer økonomisk, hvis íkke han fik børnepengene, men da de blev uvenner grundet andre partnere, så truet han med at flytte 40 min væk fra hende med drengen... og det kunne han gøre... ved godt at hun skal godkende osv, men virkeligheden er en anden.. dette har vi set med hendes storebror, hvor hans eks flytter rundt med deres fælles barn, som det passer hende....
Ja, jeg vil nok være egoist, som mor til mine egne børn...
Knus Mette
Anmeld