anbo skriver:
Jeg har kigget lidt på, om stofbleer måske ville være en løsning for os. Men har lige et par spørgsmål, som du måske kan hjælpe med?
Hvordan gik det med at forklare bedsteforældrene, at det var den slags, du ville bruge? Og hvad med dagplejen/vuggestuen? Var der også god forståelse der?
undskyld mit sene svar men vi har været indlagt med den store i nogle dage nu så har ikke lige været ved en computer
men ja Bedsteforældre 
min mor tog det ok, hun ville helst ikke skifte hende men er der blevet nød til det et par gange, min far vil slet ikke have noget med det at gøre.
jeg har bare været hård og sagt -to bad- dette er mit valg og passer man og vil man have samværd med sit barnebarn ja så må man jo tage det med der nu kommer
og har der så været sygdom (med maven) så har hun fået alm papirs bleer på
dagplejen var meget i mod men de har intet valg
det er dit valg om du vil give dit barn stofbleer på og det kan de intet gøre ved 
vores vuggestue har tilgengæld været super søde og forstående og det har hjulpet mig meget
og så har jeg fundet mødre i mit nær områede der også bruger stofbleer og dem har jeg så kunne tale det i gennem med (også når der kom problemmer mm) og jeg har startet en side på facebook, hvor vi hjælper hinanden og bytter køber og sælger 
Link til facebook side
der er også en side hvor det er mere ligesom her på siden bare for slynger og stofbleer, hedder slyngebarn
Link til slyngebarn
men du spørger bare, jeg er altis frisk på et svar eller to 
Anmeld