Puha det har været nogle lange dage i sommerhus med svigerfamilen . Vi havde givet svigermor en tur i sommerhus i fødselsdagsgave sammen med min svorger og hans piger. Så farmor og farfar skulle jo ikke rigtig lave noget. Men vi andre skulle jo så hjælpe hinanden.
Men nej det blev mig min mand der stod for ALT. Det er jo så også os der har et barn på 1 som jo kræver lidt mere opmærksomhed og bestemme spise tide.
Havde det ikke været for mig og min mand ved jeg ikke om. vi havde fået noget at spise.
Ja og ikke nok med at vi har stået for alt det praktiske ja så har vi også skulle søger for at hans børn var klar og i tøjet når vi skulle noget.
Jeg har det pt ikke så godt psykisk og er lige steget til dobble dosis medicin. Så jeg er meget træt og har ikke meget overskud.
Men det har jeg været nød til at prøve at ligge til side. Men det har jo så også resulteret i at jeg jo har haft nogle timer hvor jeg ingenting kunne.
I en af de timer ville min mand støvsuge men vores søn græd. Så tro i ikke det endte med at han støvsuget med søn på armen og INGEN af de 3 andre voksne tog over for en af tingene..
Ih undskyld er bare så træt og af min svigerfamilen.
Jeg kunne blive ved med at skrive ting men må heller stoppe.
Nu er de alle taget hjem så nu har mig og min lille familie lige nogle dage alene tilbage:-):-)
Tak til dem der læste alt mit brok...
Anmeld