Rose har skrevet en sang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Hahaha hvor er hun bare god!! Mit lille tantebarn 

Hun har sikkert mange flere skjulte talenter

Ååååh du skulle bare vide hvad hun kan!!! Skøre, skøre barn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Ååååh du skulle bare vide hvad hun kan!!! Skøre, skøre barn!

Ja det er efterhånden lidt siden jeg har set hende og det er jo lige alderen hvor det går STÆRKT

Anmeld

31. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Humor Vh stine

Anmeld

31. maj 2012

Frejsmor

Hehe sikke en fin sang Rose har skrevet der.. Det er jo spot on på Frej også hehe, der mangler bare liiige noget med at rive mor i håret!! Jeg har ALDRIG løst hår mere, sover med hestehale i tilfælde af at han nu vågner, og selvom det er sat op, så får han ofte fat helt inde ved hovedbunden og han river bare til - nogen gange får jeg sku helt tårer i øjnene!!

Det er nogle små banditter i den alder hehe..

Anmeld

31. maj 2012

Frøken J.

Tauf skriver:

Ja hils hende endelig:-) Måske Elias kan synge den sammen med hende . Han siger altid nogle små lyder der lyder som sang når jeg stopper med at synge:-):-)

Men ja den er bare træls... Jeg syntes også jeg skifter tøj på Elias HELE tiden. Men sådan er det jo når de lære noget nyt hele tiden:-):-)

Åh hvor sødt! Før du ved af det, synger han bedre end dig

Og that my friend is why man IKKE kan have for meget børnetøj. Begrebet findes simpelthen ikke  

Anmeld

31. maj 2012

Frøken J.

StineW79 skriver:

Humor Vh stine

Ja, så kan man så diskutere om den er god eller dårlig 

Anmeld

31. maj 2012

Solstrålebørn

Hun er rigtig fremme i skoene... 

Anmeld

31. maj 2012

Frøken J.

Frejsmor skriver:

Hehe sikke en fin sang Rose har skrevet der.. Det er jo spot on på Frej også hehe, der mangler bare liiige noget med at rive mor i håret!! Jeg har ALDRIG løst hår mere, sover med hestehale i tilfælde af at han nu vågner, og selvom det er sat op, så får han ofte fat helt inde ved hovedbunden og han river bare til - nogen gange får jeg sku helt tårer i øjnene!!

Det er nogle små banditter i den alder hehe..

Ooooh my god, you speak the truth! Lars lavede en mega grineren video af Rose og jeg i dag hvor hun går til angreb. Hun vil have fat i ALT i mit hoved og tager ingen hensyn. Vidste ikke han filmede, og det første man hører i videoen er mig der halvskriger: "ARGH DET ER VÆRRE END AT FØDE!!!!" - Hahaha. Det var fordi hun hev mig i håret  Shit det gør nas!

Anmeld

31. maj 2012

Frøken J.

Solstrålebørn skriver:

Hun er rigtig fremme i skoene... 

Ja, det må man sige  

Anmeld

31. maj 2012

SaraB

God humor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.