Blandings hvalp til salg..igen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Princesspigen skriver:

overtal hende, hun er jo kun en lille hund.. hun bliver ikke særlig stor  hihi

hihi ej, en hund er et stort ansvar..  så hvis ikke det er okay med din mor er de rjo desværre ikke meget at gøre..

Bliver nødtil at overtale hende.. Hun er renlig?? Ja det er stort ansvar.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Princesspigen

Michella-Malou skriver:

Bliver nødtil at overtale hende.. Hun er renlig?? Ja det er stort ansvar.. 

en hvalp i den alder er aldrig 100% renlig.. så nej..

men du skal tænke på, hvis du bor hjemme nu, når du kal flytte på et tidspunkt så skal du finde en sted med tilladelse til hund, det er ikke altid nemt.. for hunden skal helst blive hos den nye ejer og ikke bare afsted igen inden for et par år..

det bliver hunde skøre af i hoved i længden hvis de skal skifte ejer hele tiden..

Anmeld

1. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Princesspigen skriver:

en hvalp i den alder er aldrig 100% renlig.. så nej..

men du skal tænke på, hvis du bor hjemme nu, når du kal flytte på et tidspunkt så skal du finde en sted med tilladelse til hund, det er ikke altid nemt.. for hunden skal helst blive hos den nye ejer og ikke bare afsted igen inden for et par år..

det bliver hunde skøre af i hoved i længden hvis de skal skifte ejer hele tiden..

Søg'er nemlig kun lejlighed med tillades om dyr.. Og hvis jeg købte hende ville jeg aldrig gå af med hende da jeg aldrig ville anskaffe mig en hund for at gå af med dem igen 

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Michella-Malou skriver:

Søg'er nemlig kun lejlighed med tillades om dyr.. Og hvis jeg købte hende ville jeg aldrig gå af med hende da jeg aldrig ville anskaffe mig en hund for at gå af med dem igen 

det er jeg glad for at høre..

HADER uansvarlige mennesker der skaffer dyerne for at gå af med dem igen..

Anmeld

1. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Princesspigen skriver:

det er jeg glad for at høre..

HADER uansvarlige mennesker der skaffer dyerne for at gå af med dem igen..

Det gøre jeg os. Blev sur på en af mine venner da han snakkede om at gå af med sin hund igen fordi det var jo et stort arbejde. Blev virkelig tosset

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Michella-Malou skriver:

Det gøre jeg os. Blev sur på en af mine venner da han snakkede om at gå af med sin hund igen fordi det var jo et stort arbejde. Blev virkelig tosset

min søster fik et marsvin til datteren som hun os gik af med igen fordi datteren mistede interessen.. sys det er forkert..

tænkte mig ikke om da jeg anskaffede mig min første kat og dte har givet lidt problemer, men har hende da nu på 5 år..

Anmeld

1. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Princesspigen skriver:

min søster fik et marsvin til datteren som hun os gik af med igen fordi datteren mistede interessen.. sys det er forkert..

tænkte mig ikke om da jeg anskaffede mig min første kat og dte har givet lidt problemer, men har hende da nu på 5 år..

Jeg har tænkt meget over det med hund og ved jo godt det kæmpe ansvar, men bryder mig som feks ikke om at væregalene hjemme som jeg er hver aften og mange weekender. Mangler det der selskab som en hund kan give en 

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Michella-Malou skriver:

Jeg har tænkt meget over det med hund og ved jo godt det kæmpe ansvar, men bryder mig som feks ikke om at væregalene hjemme som jeg er hver aften og mange weekender. Mangler det der selskab som en hund kan give en 

det er jo kun dig og så din mor i dette tilfælde der kan afgøre om Mini T er det rigtige for dig/jer..

Anmeld

1. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Princesspigen skriver:

det er jo kun dig og så din mor i dette tilfælde der kan afgøre om Mini T er det rigtige for dig/jer..

Nemlig men vil snakke med min mor om det her senere også giver jeg en tilbage melding 

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Michella-Malou skriver:

Nemlig men vil snakke med min mor om det her senere også giver jeg en tilbage melding 

hvis du ikke kan finde opslaget eller andet så kan du skrive til min privat hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.