Hvornår kommer stregen?! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja altså på ægløsningstesten?

Jeg er begyndt at bruge ægløsningstests. Startede på dag 10 og er i dag på dag 13. Har lavet 2-3 test om dagen, men stregen ændre sig slet ikke?

Jeg plejer at have fertilitets udflåd (æggehvide agtig) omkring dag 13-14. Men skal stegen ikke bleve mere og mere tydlig? Eller bliver den bare lige pludselig positiv? 

Har brug for hjælp! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Jeg er begyndt at bruge ægløsningstests. Startede på dag 10 og er i dag på dag 13. Har lavet 2-3 test om dagen, men stregen ændre sig slet ikke?

Jeg plejer at have fertilitets udflåd (æggehvide agtig) omkring dag 13-14. Men skal stegen ikke bleve mere og mere tydlig? Eller bliver den bare lige pludselig positiv? 

Har brug for hjælp! 

den bliver bare lige pludselig positiv, men tror bare du skal teste en gang om dagen, det gør jeg.. men husk det ikke er sikkert din ægløsning kommer på samme dag hver gang..

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

den bliver bare lige pludselig positiv, men tror bare du skal teste en gang om dagen, det gør jeg.. men husk det ikke er sikkert din ægløsning kommer på samme dag hver gang..

Jeg har bare læst at man skal teste op til 3 gange dagligt  Det ryger der dælme mange teste af

Anmeld

31. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Jeg har bare læst at man skal teste op til 3 gange dagligt  Det ryger der dælme mange teste af

okay det har jeg aldrig hørt, hvor har du læst det henne??

jeg fik afvide af både læge og sygehus at jeg skulle teste ca samme tidspunkt hver dag fra dag 9 og frem

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

okay det har jeg aldrig hørt, hvor har du læst det henne??

jeg fik afvide af både læge og sygehus at jeg skulle teste ca samme tidspunkt hver dag fra dag 9 og frem

I en debat herinde

Nårh jamen det må de da have styr på! Tror du så bare det er okay at teste omkring kl. 16 hver dag? 

Anmeld

31. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

I en debat herinde

Nårh jamen det må de da have styr på! Tror du så bare det er okay at teste omkring kl. 16 hver dag? 

altså jeg har testet fra gad 9 hver gang faktisk lige før spisetid og jeg har kunne få en positiv test faktisk hver gang.. har kun prøvet to gange hvor jeg ikke fangede den..

men jeg kan tilgengæld ikke få en positiv test hvis jeg bruger strimmel test og ved ikke hvorfor, men køber jeg dem i stav kan jeg godt.. hvilket er mærkeligt da det også er en strimmel der er inde i dem, de er bare lukket af i plastik i stedet for jo..

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

altså jeg har testet fra gad 9 hver gang faktisk lige før spisetid og jeg har kunne få en positiv test faktisk hver gang.. har kun prøvet to gange hvor jeg ikke fangede den..

men jeg kan tilgengæld ikke få en positiv test hvis jeg bruger strimmel test og ved ikke hvorfor, men køber jeg dem i stav kan jeg godt.. hvilket er mærkeligt da det også er en strimmel der er inde i dem, de er bare lukket af i plastik i stedet for jo..

Hmmm nårh altså. Det er strimlerne jeg har. Jeg har lige bestilt nogle nye. Tror jeg tester videre med to om dagen i den her cyklus og hvis jeg så ikke bliver gravid, tester jeg kun med en om dagen i næste cyklus. 

Men du siger altså at dine bare lige pludselig blev positive? Så jeg behøver ikke at være nervøs? hehe

Anmeld

31. maj 2012

come2

Anonym skriver:

Har brug for hjælp! 

Jeg tester en gang hver dag.

Min ÆL svinger lidt.

den kommer typisk på dag 9-10 efter mens.

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg tester en gang hver dag.

Min ÆL svinger lidt.

den kommer typisk på dag 9-10 efter mens.

Vi kender godt hinaden os to  

Tester du også med strimmel? 

Anmeld

31. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Hmmm nårh altså. Det er strimlerne jeg har. Jeg har lige bestilt nogle nye. Tror jeg tester videre med to om dagen i den her cyklus og hvis jeg så ikke bliver gravid, tester jeg kun med en om dagen i næste cyklus. 

Men du siger altså at dine bare lige pludselig blev positive? Så jeg behøver ikke at være nervøs? hehe

nej det tror jeg ikke du behøver..

nogen gange har den været meget svag test stregen og så en til to dage efter bragende positiv, og andre gange kan jeg se hvor tydlig den bliver dag efter dag..

håber det gav mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.